Heee Loutje, veel succes/plezier morgen! Hoop dat de arts mooie plannen in de aanbieding heeft. Maak er een mooie baby-aanloopdag van! Liefs!
Dank jullie schatten!! Ik kan bijna niet geloven dat het morgen al zover is! De laatste week is toch nog wel snel gegaan! Ik ga lekker m'n bedje opzoeken, des te eerder is het morgen!! Ik hou jullie op de hoogte!! Liefs Linke, Leipe Loutje
Ongelooflijk, ik heb zo ontzettend lekker geslapen! Ik werd om half 10 pas wakker! Heerlijk! Met de zenuwen gaat het tot nu toe goed, maar we hoeven er dan ook pas om 17.40 uur te zijn. Vanmiddag nog even gauw het uitstrijkje en dan *zoefff* naar DD!
Daar zijn we weer! We waren (dankzij Girl86) al zo goed op de hoogte dat we binnen 25 minuten weer buiten stonden. We moeten de bloeduitslagen nog even doorbellen wanneer ze binnen zijn, de akte van de notaris opsturen en dan kunnen we gaan beginnen. Dus met een beetje geluk wordt het half mei! Spannend! We zijn helemaal blij. Heb van de arts nog een verpakking ovulatietesten meegekregen. Dus nu voelt het wel heel echt! We waren nog even de stad in geweest en nog even wat gegeten dus we waren pas om half 11 thuis. Ik was helemaal kapot dus we zijn meteen naar bed gegaan. Goed, ik moet zeggen dat het heeeeeeeeerlijk voelt dat we nu echt een kans gaan krijgen! Het gaat gewoon echt gebeuren! Veel liefs
Wat super meis! Gewoon over een maand al een kans om jullie droom waar te maken Ik ga duimen dat het allemaal snel mag lukken.
Wat spannend zeg Loutjelou, geweldig dat jullie al zo snel kunnen starten!!!! Ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Ja, lieve dreamer, ik ben heel blij maar ik vind het zo oneerlijk tegenover jou!!! Wanneer krijg jij weer een uitslag van je waardes?
Meis, niet schuldig voelen tegenover mij hoor. Gewoon genieten dat jullie snel gaan starten Op 10 mei krijg ik weer een uitslag.
Loutje wat geweldig! Fantastisch dat jullie zo snel kunnen starten!! Dreamer lieverd hoop dat het 10 mei goed is!! xxxxx
Ja, het voelt ook echt weer als een last van de schouders hoor! Een heel raar idee ook! Lieve dreamer en elif, ik gun het jullie ook zo! Hopelijk zijn we straks allemaal tegelijk zwanger!!!! Knuffel!
Whoehoe!!!! Linke loutje gaat ineens snel!!! Mooi zo meid!! Ik hoop dat er een prachtig linkeloutjebeebje uit voort mag komen!!!
Dank jullie wel! Maartje, lieverd, hoe gaat het met jou? Mijn duimen draaien heel hard voor je!!! Voel je al iets? Bailey, jullie intake schiet nu ook op! Spannend!!! Hopelijk kunnen jullie net zo snel beginnen als wij!
Geweldig meis dat het al zo snel kan . Succes ik hoop en duim heel hard dat er een wondertje uit voort mag komen. knuffie