Wij zijn nu ook begonnen!! ik slik nu de pil om mijn cyclus stil te legen. Doktoren gaan nu de boel regelen, icsi is gestart 27 mei moet ik de eerste prik zetten, we hebben een heel schema mee gekregen.
hoe gaat het nu met jou? Had je toevallig in een ander topic gezien en wou eens zien wat IUI-d is. Izelf heb ook IUI gehad met mijn eerste zwangerschap. Maar als ik het goed kan begrijpen staat de d voor donor? Heb je die dan zelf mogen kiezen? of hoe gaat dat in zijn werking? Ik wil jullie immens veel succes wensen rond de 15de mei en dat jullie snel goed nieuws kunnen brengen Komt vast wel in orde! Veel geluk.
knuffel voor de louloulou!! ben zo blij dat je gaat beginnen nu! ik hou je handje vast, en duim me helemaal verruckt meis! KNUF
Wat een lieve berichtjes!! Linnywonderbaby: de D staat inderdaad voor Donor. Bij ons zijn de uiterlijke kenmerken opgenomen en bloedgroep e.d. bepaald en daar wordt dan (door de kliniek) een donor bijgezocht. Wij weten niet hoe hij eruit ziet maar we krijgen wel een donorpaspoort (met uiterlijke kenmerken en hobby's/werk mee). Ons kindje kan, als hij/zij 18 is er wel achterkomen wie de donor is. Bedankt voor je succeswensen! Klingelingelinggggggggggggg, hoe gaat het lieve schat? Het gaat altijd zo hard in dat babyrinth van jou dat ik het niet meer helemaal bij kan houden. Hoe is 't met mams? En vandaag een echo zie ik???? SPANNENDDDDDDD!
Zooo, daar ben ik weer.... Heinz, Olga, Gunther en Helga aan boord Eens kijken wie de snelste is... Nee, alle gekheid op een stokkie, ik ga lekker een nestje maken en broeden!
Hey du Loutie, das ist ja schön daß Kathrin, Jürgen, Klaus und Gretchen auch alle hier sind auf das schwangerschaftspagina. Herzlich willkommen!! Daß die Leute maar gut schwimmen sollen und dich schnell beschwangeren, hahaha! Viel Glück, Loutie! Liebs!
hihihih lig dubbel hier wat een namen Maar ik duim heeeeeeel hard nu zou er toch al eentje in moeten zitten als het goed is
Whahaha Mijs! Mooie namen ook! Ihre Deutsche sprache ist sehr gut, ich möchte Sie Komplimentieren! (order etwas...)
Loutjelou! Hoe gaat het?! Het broekloeren al toegeslagen? Wanneer ga je testen? Ik ben benieuwd! Liefs, Mijs
Hey Mijs, Ben wel af en toe aan 't broekloeren ja! Ik weet nog niet precies wanneer ik ga testen, het wordt nu wel steeds verleidelijker. Het is nu allemaal ontzettend dubbel, mijn zus is 14 weken zwanger en moet volgende week haar zwangerschap af laten breken (het kindje is niet goed). Het zou dus heel raar zijn als ik nu zwanger blijk te zijn... Liefs