Oh Loutje, wat heftig! Ben er stil van. Wat dubbel inderdaad dat jij nu je eerste echte kans op kindje hebt en misschien wel zwanger bent terwijl jij en je familie dit nu meemaken met je zus. Dikke knuffel voor jou!
heey. heel veel sterkte met je zus. wat erg!!!!! ik duim natuurlijk nog wel he dat het lukt voor jou!!! wanneer ga jij nu testen dan???
Jullie zijn schatten! Als ik morgen niet ongesteld wordt ga ik denk ik zondagochtend testen. Tot nu toe nog niks te bekennen in elk geval.
Geen testen in huis. Temperatuur was nog wel net zoals gister dus vandaag zal ik nog niet ongesteld worden denk'. Als ie morgen nog zo hoog is ga ik wel een testje doen. Hou jullie nog even in spanning. De calculator zegt nl. dat ik morgen pas m'n NOD heb en dat zou ook kloppen als ik de 16e m'n ei had.
O, balen Loutje... heb erg voor je geduimd! Misschien nu wel wat rust voor zus en lekker samen weg op vakantie. Waar gaan jullie naar toe? Good luck voor jullie in zomerig juli!
oh loutje balen zeg. erg jammer je verheugd je er zo op. nou hopen volgende ronde beter nieuws. en strekte met je zus.
loulief wat ontzettend KLOTE!!!!!!!!!!!!!!!!! balen dekt de lading niet verdammt nochmal.... hoe voel je je, ben je alle hoop voor deze ronde verloren? dag 14 na IUI.. juli wordt JULLIE maand? maar ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmm toch nog even door tot juni. knuffel voor jou mijn lieve dusseldinnetje..
Loutje@ Wat balen meis, helle dikke knuf voor jou en ook je zus. sterkte alles en een fijne vakantie!
Lieverd, geen bloed geeft moed! Ik blijf duimen tot het het tegendeel bewezen is. Fijne vakantie alvast meis! DIkke knuff
Lieve Loutje! Ik was zo met mezelf bezig dat ik jou helemaal niet goed in de gaten heb gehouden! Wat is dat nou lieverd, ik had zulke goede hoop. Weet niet waar het vandaan komt, maar heb echt het gevoel dat het bij jou nog wel eens snel raak kan zijn! Maar deze keer dus nog niet. Kutzooi! En dat ook nog dat klote nieuws van je zussie! Meis, een hele dikke knuffel!!! En gaan jullie maar eens lekker van jullie welverdiende vakantie genieten. KNUFFEL!
Jullie zijn schatten! Vanmorgen was m'n temperatuur behoorlijk gezakt dus het zal vandaag wel door gaan breken. Klingel, hopelijk wordt juli inderdaad onze maand! Er is natuurlijk wel een beetje teleurstelling maar ach, het was pas de eerste IUI! Bovendien was het met m'n zus haar toestand nu ook wel heeeeel erg dubbel geweest als ik zwanger zou zijn. Ze wordt dinsdag ingeleid Ik ben er helemaal ondersteboven van. Ach, nu kunnen we in de vakantie lekker aan de cocktails! We gaan naar Belek (turkije) Bekijk bijlage 75124 Ik zie mezelf al liggen!
Oh Sikki, bijna tegelijk! Nogal logisch dat je met jezelf bezig was!! Het is ein-de-lijk zover voor jullie, dan moeten jullie er ook van gaan genieten hoor!! Je bent een schat.
Loutje, wat ontzettend klote voor je zus, wat vreselijk om na zoveel weken alsnog zoiets vreselijks te moeten ondergaan. en jouw iui ook mislukt? Dubbel verdriet. Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte, ook voor je zus.