love and marriage beurs

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik wil hier zondag heen maar hoor net van iemand dat het tegenvalt. wie is er geweest en wat vonden jullie ervan?

groetjes Marieke

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben vorig jaar geweest en het hangt er nogal vanaf hoe ver je bent met regelen denk ik. Moet je nog veel regelen, dan staan er heel wat handige stands. Verder vond ik de modeshow echt supergaaf! (alleen daarom zou ik nog weleens willen hihi) . Maar heb je al veel dingen geregeld dan is het de moeite niet. Je bent er ook met een paar uur wel overheen. Met 3, hooguit 4 uurtjes heb je het écht wel gezien.
    Maar ik vond dus dat er handige stands stonden, je doet leuke ideeen op, de modeshow is prachtig, maar het is niet zo groot en de entree is naar verhouding erg hoog en je krijgt daar ook niet bijvoorbeeld veel gratis dingetjes voor ofzo (zoals bij de 9 maanden beurs wel het geval is) .

Dus tja.... beetje dubbel gezien de hoge entreeprijs...

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nou ik vond het leuk hoor!

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Het is best gezellig maar om nou te spreken over een 'grote' beurs.......
    Inderdaad, de bruidsshow is gaaf en je kunt lekker wel wat neuzen en ideetjes opdoen.
    Maar daar is alles eigenlijk wel mee gezegd... :rolleyes:

5. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik ben twee jaar geleden in Rijswijk geweest en ik vond het niet echt bijzonder. Wij waren ook al wel redelijk gevorderd met regelen, alleen mijn man heeft via de beurs wel zijn pak gevonden. Dus nutteloos was het niet.

Maar ik vond die 12,50 euro toegang eigenlijk best wel aan de pittige kant voor hetgeen je er voor kreeg.

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ben er een keer geweest en ik vond het wel leuk.
    Kan veel ideetjes op doen daar vond ik.
    En er hingen hele mooie jurken enzo haha
    Wou ze allemaal aan maar volgens mij mocht je niet passen

7. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik was er niet weg van..

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ben er vorig jaar geweest en vond het een leuke beurs! dit jaar ga ik niet omdat zo goed als alles al geregeld is.

9. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ach, het is inderdaad wel een leuke beurs om zo een paar uurtjes overheen te wandelen. Maar verwacht geen grootte a la Huishoudbeurs ofzo! Dat was in Arnhem in 2006 tenminste niet het geval... We hebben ons wel vermaakt daar hoor, maar om nou te zeggen "Dat doen we vaker" (bij wijze van dan, hè?!)... nou... nee....

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik vond hem erg tegenvallen. De modeshow vond ik leuk maar de rest viel me erg tegen!

11. Marieke1983

bedankt voor jullie reacties!
    wij hebben nog niets geregeld dus hebben we besloten om gewoon te gaan. al is het alleen maar voor de modeshow. Ik ga met een vriendin dus gezellig wordt het toch wel ;)

tenminste geen vent mee die zeurt "wanneer gaan we nou?" :)

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    heel verstandig om je man thuis te laten! met een vriendin is het ook veel leuker! Veel plezier!

13. Marieke1983

We zijn geweest en het was erg leuk! We werden bij sommige stands als stel aangezien dus dat was wel melig. We zijn een hoop wijzer geworden en daar ging het om. Maar je moet idd nog niets geregeld hebben!

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad :) !

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik ben ook eens met een vriendin geweest en wij waren er allebei niet kapot van (2 jaar geleden). Gelukkig is het jullie goed bevallen!

16. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik vond m ook erg tegenvallen. Is alleen leuk als je naar een grote beurs gaat (den bosch was erg klein vond ik) je veel te besteden hebt en nog niks geregeld hebt.

Als je het klein en goedkoop wilt houden is het niet zo veel... dan kun je wel ringen en jurken kijken maar daarmee houdt het op.

De modeshow is wel geweldig! Dat klopt...

Deel Deze Pagina