vanmorgen sporten praat ik met een vrouwtje en ze verteld dat ze gaat verhuizen naar een andere wijk waar vraag ik en welke straat noemt ze de straat en huisnr van mijn schoonmoeder op ik nog een keer voor de duidelijkheid echt nr 78 het hoekhuis.... ja ze heet ....... ja dus echt waar.... sta helemaal perplex
En dat wisten jullie dus niet??! Schoonmoeders gaat zomaar verhuizen zonder dat jullie het weten?!! Heel raar.
Hebben jullie geen goeie band met schoon/moeders? Anders zou het wel heel raar zijn dat jullie van niets weten Of ze staat morgen in ene met r koffers en inboedel voor je deur
Nou ja, ook vreemd, ga je het navragen aan je schoonmoeder? Ik ben wel benieuwd, vreemd dat ze dat niet verteld heeft of hebben jullie niet zo'n goede band?
Dat je schoonmoeder voor je deur staat ? Het is inderdaad best wel vreemd dat jullie van niets weten. Had ook een actie van mijn schoonmoeder kunnen zijn. Heeft ook iets achter gehouden (wat een tikkie erger is dan dit, maar dat is weer een ander verhaal :x).
Ach dan hoef je ook niet te helpen met verhuizen als je van niks weet. Scheelt een hoop werk. Nee grapje, ik zou het erg vreemd vinden en zou toch wel aan haar vragen hoe het nou zit.
Was jij dat niet die een kaartje had gestuurd met kerst? Blijkbaar zijn jullie i.d. niet meer belangrijk..
jaaaah ik moest nadenken wat er ook al weer was met Mirell haar sm. Inderdaad laatste kans om een afspraak te maken via dat kerstkaartje.. blijkbaar heeft het niet meer geholpen. Wat rot om daar zo achter te komen (en bizar). En nu?
wat vreemd zeg! Ook al hebben jullie blijkbaar geen goede band maar laten weten dat je gaat verhuizen lijkt me niet te veel gevraagd om door te geven. Laat het dan ff via een kaartje weten als je geen persoonlijk contact wilt. Jij viel zeker achterover van je loopband toen je het hoorde Echt vreemd om zo te horen!