Janneke is in het echt net zo'n zeikerd. Ik was laatst bij een verjaardag van een vriendin en zij is dan weer mijn vriendins beste vriendin snappie?? . Ik zag dit programma en dacht steeds: "waar ken ik haar toch van??" Denk denk....ohjaaa dat zeikwijf van die verjaardag laatst. Brrr
Ik kijk het ook. Leuk programma maar niks bijzonders vind ik. Ik vind Edwin niet zo'n leuke vent. Hij doet zich anders voor, heb ik het idee... Je MOET je openstellen, jeah right, na 1 dag. Die wil gewoon meteen van bil volgens mij en als hij een beetje tegenspraak krijgt, wil hij meteen iemand anders kiezen.
Ik vind het een leuk programma hihi.. DIe Janneke, sja, prinsesje en een beetje niet zo slim/handig vind ik haar..Ik zou me ook aan haar irriteren. Job, vr-e-se-lijk...wat is die zelfingenomen zeg.. Luc vind ik echt een schatje, wel een van de leukste mannen.
Wel beetje vreemd dat Luc Desiree al zo snel opzij heeft gezet omdat zij het spel niet met hem wilde spelen. Waar kom je voor Luc? Volgens mij zagen we ze zoenen in het voorfilmpje voor deze week! Omggg wat is die Jade een zeikwijf zeg. Niet te harden. Ze doet echt te hard to get en uit de hoogte voor hoe lelijk ze is.