Love is blind -> Netflix serie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lill, 16 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Ik begin nu met kijken en vind het concept interessant.
    Een groepje vrouwen en mannen hebben zich opgegeven voor dit 'experiment'.
    Ze leren elkaar kennen zonder elkaar te zien. Ze praten met elkaar door een soort glas waar je niks door kunt zien. Zitten in zogenoemde 'pods'.

    Aan het einde kunnen ze zich verloven/trouwen met iemand waar ze een klik mee voelen. Ala married at first sight maar dan vanuit eigen keuze.

    Ik vind dit soort dingen fascinerend :) als dit in NL gedaan zou worden zou ik me opgeven :roflmao:
    Doet me denken aan 'dating in the dark' van een paar jaar geleden.

    Meer kijkers??
     
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Nog niet gezien, maar klinkt leuk!

    Ik zit nog in een serie. Daarna zal ik eens gaan kijken.
     
    Lill vindt dit leuk.
  3. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Ik heb de 1e afl nu gezien. Zit vol verbazing te kijken maar vind het erg leuk so far
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook net gezien. Onder het motto dat het uiterlijk er niet toe doet kiezen ze toch wel hele knappe kandidaten uit. Zouden ze het zo doen bij mafs dan zou dat ook anders uitpakken.
     
  5. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Nou dat viel mij dus ook op :roflmao::roflmao::o:
    En ze zijn wel errug snel met de I love you's
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  6. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Is het erg Amerikaans? Trek dat over het algemeen slecht. :roflmao:
     
  7. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Whahaha ja dat wel
     
  8. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.935
    918
    113
    Ik heb 1 aflevering gezien. Vind het vermakelijk om naar te kijken maar ik vind nou niet echt dat er sprake is van een ‘experiment’. Het zijn stuk voor stuk knappe mensen (oké, de een is wat knapper dan de ander maar als ik heel eerlijk ben zou ik geen van die mannen m’n bed uit trappen ;)) dus de kans dat ze zich uiteindelijk tot elkaar aangetrokken voelen is wel heel groot! Wat mij betreft gaan ze daarmee het doel voorbij... Het zou pas echt interessant zijn wanneer ze een mengeling hadden gemaakt van knappe mensen en wat meer ‘normale’ mensen.
     
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Das waar. Maar ook met alleen knappe mensen is het ook niet per se succesvol
     
  10. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.935
    918
    113
    Klopt, maar dat is ook niet wat ik zeg hè? Ik bedoelde te zeggen dat de kans zo wel groter is dat ze zich tot elkaar aan getrokken voelen.
     
  11. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Oh nee. Zo bedoelde ik het ook niet :) ik bedoelde meer dat als je de afleveringen verderop kijkt dat zelfs een knappe man nog niet 'haar type' is bij 1 vrouw
     
  12. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.935
    918
    113
    Oh echt ja?? Haha, sommigen zijn ook wel heel kieskeurig zeg :p
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  13. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Nou ja dit had met iets specifieks re maken.
    Ik zet t wel even in een spoiler.

    zij had ook een connectie met een andere man. Maar zij wilde een aanzoek en hij twijfelde. Hij twijfelde tussen 3 vrouwen. Dus met haar gaat dat daarop stuk. Zij kiest voor een ander en hij uiteindelijk ook.
    En op gegeven moment worden de koppels allemaal bij elkaar gegooid en ontmoeten ze elkaar dus alanog. En vanaf dat moment hoor je haar elke keer over hem. Dus denk dat zij gewoon spijt had.
     
    Jinxx en Zonnestralen vinden dit leuk.
  14. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik vind het heel leuk, wel erg Amerikaans, maar toch erg leuk ;) Valt me wel op dat ze zo opgedirkt zijn, kleding, veel make-up, ik vind dat een beetje té? Maar ja, dat is misschien ook dat Amerikaanse. De mannen hebben dat trouwens minder, die zien er veel meer casual uit.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  15. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    Ja dat spatte er wel vanaf. Ik vond het echt onwijs zielig voor die man (mark oid?) . Volgens mij wil Barnett ook weinig van haar weten. Het is niet om aan te zien...
     
    Lill vindt dit leuk.
  16. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Pfff. Ik wil Jessica een klap voor dr harses geven. Jezus wat is zij irritant.
    Als ik 60 ben ben jij 50.. en dan?

    Ja wat en dan? Als JIJ een probleem hebt met t verschil, doe het dan niet.
    Zij is continu redenen aan t zoeken om het niet te doen en lult t voor zichzelf recht
     
  17. Korey

    Korey Bekend lid

    25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Oh echt vreselijk hoe jessica en gianina (ofzo) zich gedragen. Vooral G, de hele tijd ruzie zoeken, ik zou wegrennen als man zijnde. Het is eigenlijk een vreselijk programma, zoveel drama en zo amerikaans maar ja wil nu toch wel weten hoe het afloopt. :roflmao:
     
  18. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Whahaha ja echt he :roflmao:
    Ik vind vooral Jessica naar. Geef gewoon toe dat je had gewild dat Barnett jou had gekozen, laat Mark lekker los en ga naar huis.
    Sowieso 70uur per week werken maar wel een hond hebben....
     
  19. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Het zijn vooral mensen die meedoen om zelf meer bekendheid te krijgen (op social media, vanwege hun beroep enz) dus dat vind ik al irritant... vooral Jessica die snel weer naar Mark ging om maar wel in het programma te kunnen blijven terwijl aan alles merkbaar is dat ze hem totaal niet moet... ze kijkt ook gewoon super ongemakkelijk als hij haar bijv kust :roflmao:

    Maar hoe irritant ik het ook vind, blijft een vermakelijk programma :p
     
  20. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Ja ik vind Jessica echt heel vervelend. Enige keer dat ze oprecht was was toen ze bezopen was volgens mij

    Ik denk dat G en Damian uiteindelijk het altaar niet halen.
    Ik vond Kenny en Kelly wel heel erg leuk samen. Lijken het ook goed te doen. Maar toen ik van haar hoorde dat ze geen verliefdheid voelt dacht ik: ai...
     

Deel Deze Pagina