Afgelopen weekend de beschikbare afleveringen gezien.. maar de aflevering waar het omgaat 'dé trouwdag' komt donderdag pas online...
Echt he Willen we een gokje wagen? Op dit moment denk ik bijna dat alleen Lauren en Cameron elkaar het Ja woord gaan geven. Als ik het stukje van G en Damian so far zag en hem zo emotioneel zag gaf me dat het gevoel dat hij nee zou gaan zeggen.
Ik denk ook dat die twee met een K niet gaan trouwen. Zonde, ik vind het echt een leuke vent om te zien. Maar jij denkt dat Barnett ook niet gaat trouwen?
Denk niet dat Barnett 'ja' zegt.. Barnett wil wel voor Amber kiezen maar niet 'tegen' zn familie. Lauren en Cameron denk ik wel. Ze is verliefd, maar vindt de reacties van de buitenwereld spannend. Gigi en Demian verwacht ik wel. Hij is geëmotioneerd door haar 'ja'. Kenny en Kelly wordt 'm niet. Zij is niet verliefd. Mark en Jessica niet. Denk dat Jessica se weg rennende bruid is. Ze durft t niet. Bang om de financiën te moeten delen.
Ik twijfelde of G niet de wegrennende bruid was toen ik haar outfit zag. Maar denk idd ook Jess. Maargoed die zit zichzelf al te saboteren vanaf de eerste minuut. Barnett twijfel ik aan omdat je eerst hem in zn kloffie ziet zitten en Amber er dan heen moet. Maar later zie je hem wel in pak. Persoonlijk zou iemand die zo met geld/schulden omgaat als Amber voor mij echt een no go zijn. Zeker na t hele gezeur over zijn familie ook nog. Bedoel, heb ik iets gemist of heeft helemaal niemand gezegd dat ze haar niet mogen? Dus maakt ze ook nog eens stampij om een hypothese. Kelly is idd denk ik niet verliefd wel sneu want vind ze heel leuk samen en alle ingredienten lijken er te zijn.
Vind Amber echt supper irritant. En ik verbaas mij erover dat Lauren zo bang is voor de reacties dat ze met een blanke man is. Zo zie je dat het in Amerika nog niet gewoon is om een interraciale relatie te hebben.
Ik denk dat het bij haar ook komt door haar omgeving. Zij is alleen maar omringd door donkere mensen. Je zag ook hoe haar vader reageerde. Ik vind dat Cameron zich behoorlijk goed staande houdt.
Door dit topic eens gaan kijken en het is leuk! Haha. Jammer dat ik tot donderdag moet wachten op de laatste aflevering.
Ik kan alleen maar naar Jess dr uitgerekte oren kijken door die zware bungelende oorbellen. Valt me op dat dit het eerste stel is waarbij het eerst aan de man wordt gevraagd. Denk wel dat haar keus eerlijk is. Als ze het had doorgezet na alles had ik weinig vertrouwen gehad in het huwelijk. Vond het wel sneu hoe ze daar voor die tijd in dr eentje in die hal stond. Zegt ook iets over haar en haar leven denk ik
Zojuist de finale gekeken.. tja, weinig verrassends. Wat betreft Jessica en Mark, de volgorde bij het 'ja-woord' viel mij ook op. Dat was denk ik omdat iedereen (behalve Mark en zijn familie en vrienden) al wist dat ze 'Nee' ging zeggen. Jessica had niemand uitgenodigd, er zaten voor haar geen familie en vrienden in de zaal. Enkel een paar bruidsmeiden. Ben wel benieuwd hoe het nu met de stellen is... zullen ze de getrouwden nog getrouwd zijn? En, degene die geen 'Ja' zeiden, wellicht wel een relatie hebben? Dat zie ik bij Kenny en Kelly nog wel gebeuren. En bij Gianini ook wel, áls ze voor langere tijd laat zien écht om hem te geven en er écht voor hem te zijn. Hij hield echt van dr.
Ik heb de afgelopen dagen de serie gekeken. Ik was na afloop ook wel erg benieuwd hoe het de koppels nu vergaat. Ik zag dat er op 5 maart een reünie aflevering wordt uitgezonden. Deze komt waarschijnlijk niet op Netflix, maar is te zien via het youtube kanaal van Netflix.