Volgens mij heeft die Jessica ook een alcohol probleem. Heeft bijna de hele serie één fles wijn in haar hand.
Vond het een leuke serie! Had het alleen niet verwacht van Damian! Ik heb ook zo mijn twijfels of het goed blijft gaan tussen Amber en Barnett, vind haar echt enorm overdreven!
Ik heb het toch gekeken, ondanks de Amerikaanse vibe. Heb wel steeds stukjes doorgespoeld, dus alleen de highlights gezien haha. Inderdaad @Lomo viel mij ook op dat Jessica flink aan de alcohol zat steeds. En op momenten dat ze net iets teveel dronk vond ik haar echt een stuk minder leuk, echt ineens zwaar labiel. Bijna genant om naar te kijken.
Natuurlijk, het is niet alsof je een speciaal abonnement hebt om vooruit te kunnen kijken toch? Anders dan is het schrijven in zo'n topic onmogelijk.
Oké! Ik vind het echt leuk dat G en D nogsteeds een koppel zijn. Ik vond haar zo nep en dacht echt dat zij mee deed voor de tv. En Jessica die het zelf ook heeft over haar drankgebruik
Ja dat inderdaad, en ik vond dat Jessica wel heel erg in de plamuur zat, en oud lijken daardoor brr. Verder vooral grappig dat Amber dr haar blond had geverfd, hahaha. Voelt zich helemaal niet bedreigd ofzo..
Ik vond gianina eigenlijk wel oprecht. En miss mede daardoor soms hysterisch. Leuk dat ze nog samen zijn. Bruin haar vond ik echt veel beter bij amber. Barnett zag er wel wat jaren ouder uit zeg. Ik vond het eerst zielig voor Mark. Maar hij is nog steeds blind...
Ja en terecht denk ik. Die had vanaf het begin eerlijk moeten zijn over haar gevoelens dan was het vast anders gegaan.
Zonde hoor. Kenny lijkt mij een mooie catch. Dat ene stel is echt zo schattig samen. Ik kom niet op hun namen.