mijn mannetje is gewoon het beste wat me is overkomen. tuurlijk knotter ik weleens over hem,ook hier op zp,maar eigenlijk valt er niks over hem te knotteren. ben nog steeds smoorverliefd op hem,en ben ook supertrots op de persoon die hij is,en hoe lief hij voor ons is.... MIJN MANNETJE IS TOP....
Gisteren heb ik van mijn man een heel mooi boeket met bloemen gekregen zomaar zei hij omdat het alweer een tijdje was geleden nou mijn dag kon niet meer stuk
Op 31 juli zouden we naar scheveningen gaan om ons zoveel jaar samen zijn te vieren, en daar te gaan eten en wandelen op het strand met de hond.. ik er dus helemaal vanuit gaan dat we na de echo in dusseldorf door zouden gaan naar huis, de hond op halen en dan na den haag.. maar we reden niet naar huis, maar naar parijs .. en daar zijn we gaan picknicken bij de eifeltoren want hij had allemaal lekkere dingen in nederland gehaald en mee genomen in een koelkastje in de auto. ook had hij fleecedekens en kussens gekocht. daarna naar een mooi uitzichtpunt geweest dichtbij de eifeltoren en toen door na de sacre coeur, en een terrasje gepakt.. Om vervolgens weer (toen het al 02:00 snachts was), naar de eifeltoren te gaan, en daar samen sterren kijken en heerlijk praten tot meneer op zijn knieen ging, en me ten huwelijk vroeg en ik natuurlijk JAAAAA heb gezegt hihi.. Had het zo niet verwacht!!! En gisteravond lag ik te slapen op de bank, word ik wakker, en heeft hij allemaal kaarsjes aangestoken in huis, en een filmpje voor me opgezet.. Zucht wat hou ik toch ongelovelijk veeeeeeel van mijn vent..
Hier ook zo'n schat die geen dag voorbij laat gaan zonder "iets" liefs te doen/zeggen... Laatste tijd zegt ie vaak "Kan niet wachten tot je gaat bevallen, we zijn zo'n perfect gezin" "Je bent mn alles" en "ik hou zoveel van je" is byna iets dagelijks...maar t streelt mn hart elke x weer... Belt me altijd in zn pauzes en zegt dan alleen : "hoi schatje, mn pauze is voorbij, tot straks" ( gewoon om ff mn stem te horen ) *zucht* Nog steeds echt dolverliefd op elkaar....
ik heb een hele lieve man die elke dag wel complimentjes en waarderen geeft... hij doet alles voor ons en is altijd vrolijk... heel positief ingesteld op alles en vind overal een oplossing voor... ook is hij erg handig in alles maken enzo.. heeft vorig jaar ons huis verbouwd met een aanbouw bij de keuken en een serre geplaatst! en dat alles in zn vrije tijd savonds na een dag hard werken... hij is een geweldige vader voor onze dochters, staat elke ochtend vrolijk op en haalt de kids uit bed en dan drinken we samen even een kop koffie... hij werkt keihard in de zaak zodat ik thuis kan blijven bij onze dochters en ze niet naar een kdv hoeven.... I love HIM!!!
Wat een mooie verhalen hier allemaal zeg ! Helaas gaat die vlieger niet op voor mij. Het eerste jaar van onze relatie was hij zo ongelooflijk lief. Maar dat is langzaam over gegaan. Vaak snauwen, ruzie maken, zeuren over geldzaken, doe te weinig in het huishouden. Hij draait heel veel uren in de week, rond de 55. Daar heb ik ook echt wel begrip voor. Maar hij vind mijn 18 uur contract echt een lachertje en krijg dat ook regelmatig te horen. Voor ons zoontje zorg ik eigenlijk alleen, want als hij thuis komt is hij té moe. Ik zorg alleen voor het huishouden, ons zoontje en het eten. Boodschappen doen loopt altijd uit op een drama, want hij vind dat ik té dure spullen in ons wagentje gooi. Als ik al iets voor stel om iets leuks te doen word dat weggedaan als 'té duur' of 'onzin, je hebt hier thuis nog genoeg te doen' Heus, het is niet altijd kommer en kwel, maar soms wil ik hem weleens door elkaar schudden en hem er bewust van maken dat hij best wel eens liever mag doen en zichzelf gelukkig mag prijzen met dit leven. Helaas is hij daar te eigenwijs voor.
Tsja, mijn vriend...jeetje wij zijn al 17 jaar bij elkaar. Eigenlijk samen volwassen geworden, diepe dalen en hoge toppen met elkaar meegemaakt. Hij kent mij beter dan wie dan ook, en ik hem. Aan één woord hebben we genoeg, en soms is dát zelfs niet eens nodig. Heel vaak zeg ik iets, waar hij op dat moment net aan denkt, of andersom. We hebben echt wel een 'lijntje' met elkaar op dat gebied. Hij neemt mij, en alles wat ik doe, nooit voor lief. Ik krijg heel vaak te horen dat hij blij met mij is en van me houdt. En hij is de aller- allerbeste en liefste vader ter wereld. Hij doet op dat gebied alles wat ik zelf doe, en nog een beetje extra. En dat terwijl hij zelf meer dan 50 uur per week werkt. Voor zijn zoon is hij nooit te moe. Hij heeft een tijdje terug een tas voor mij gekocht...zó onwijs mooi en uniek, dat ik er echt iedere dag complimentjes over krijg van wildvreemden op straat en in winkels. Iedereen spreekt mij aan over die tas. Dan zeg ik altijd heel nonchalant: owh, ja, die heb ik van mijn vriend gekregen 8) En dan ben ik stiekem zo trots
Oooo mag ik even: * mijn mannetje doet zoveel in huis, hij kan alle huishoudelijke taken en doet ze ook! * staat altijd achter me bij welke keus dan ook, zoals bij een nieuwe baan nemen of weer een andere baan binnen een jaar tijd... * is zo lief altijd met de kinderen, als ik er na een dagje even geen zin meer in heb omdat de kids zoooo vervelend waren dan neemt hij ze voor de avond voor zijn rekening * doet nooit moeilijk als hij na het werken ook nog even moet koken omdat ik laat thuis ben van het winkelen of een of andere onzinnige bezigheid * speelt altijd met de kindjes en heeft alle tijd voor ze * komt soms zo ineens met iets keiliefs thuis voor mij en/of de kids * gaat elke zaterdag na het sporten naar de bakker en neemt lekkere broodjes mee om te lunchen met de kindjes samen * is gewoon absoluut niet moelijk....doet nooit moeilijk en vind alles (tot op zekere hoogte natuurlijk) gewoon prima Deze zondag zijn we 15 jaar samen en hij zei toen straks of we zondag nog iets speciaals gingen doen...ik zei zo "we doen geen cadeautjes hè? (omdat ik echt nooooit iets weet te verzinnen voor hem) zegt ie tegen mij "o dan moet ik alles weer terug brengen". Hij zal toch niet echt iets hebben gekocht.... Ik zit alleen na 15 jaar toch nog echt op een aanzoek te wachten.....ik wil graag nog trouwen met hem zodat we allemaal als gezin dezelfde achternaam hebben en gewoon omdat ik zoveel van hem hou en dat ik het heel mooi en symbolisch vind om daarom met hem te trouwen...... Maar goed voor hem hoeft t allemaal niet zo dat trouwen....beetje jammer! Maar goed stiekum hoop ik op zondag....maar ik heb ook tegen hem gezegd dat ik het niet meer verwacht.... Verder heeft ie heus wel zijn tekortkomingen maar ach die hebben we allemaal toch??
Oh, die van mij is ook errug lief! Hij heeft een lichte vorm van ADHD dus het is nooooit stil in huis! Verder is hij ook prettig gestoort, altijd leuk! Mijn vriend is erg muzikaal en speelt veel instrumenten en zingt ook. Vaak als hij een liedje zingt, en de tekst slaat op ons, dan kijkt hij me ook altijd aan en zegt; ik hou van je. *zucht* Een poosje geleden liepen we door de stad en er was een kranten jongen die kranten wilde verkopen ( Trouw ) en bood mijn vriend die dus aan. Nee zegt hij; Ik ben al trouw aan mijn vrouw! Gisteren toevallig ook nog; samen gedoucht en daarna heb ik hem heerlijk gemasseerd! Yep, ik ben verliefd!!!
Yep, dat doet mijn vriend ook! Inmiddels al weer een tijdje gelezen, maar hun hadden een discussie over hun verleden en hoe het nu gaat. Dat is namelijk niet altijd even fijn geweest.. Ik vertelde alleen mijn mening en zijn moeder ging me even te keer tegen mij. Nu ben ik zelf ook echt niet om mijn mondje gevallen en ging dus ook fel op haar in, maar mijn vriend vond dat zijn moeder te ver ging en heeft haar letterlijk de deur uit gezet. Sleutels heeft ze in moeten leveren en hij heeft wel gezegd 6 weken niet met haar gesproken. Zijn tekst: Wie denkt ze wel dat ze is, tegen mijn vriendin in gaan en schreeuwen! Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik de breuk hersteld, inmiddels is alles weer oke, maar ik vond het wel erg tof dat hij voor mij ook kwam!
Hier ook een lieverd ( wel veel tegenslagen gehad samen ) maar ben nog steeds super verliefd op hem dit omdat : Hij mij met alles helpt Nooit weigerd als ik iets vraag Overal altijd openbaar zegt hoe trots hij is dat ik zijn vrouw ben. Als we bij de fam gaan eten altijd voor mij eerst opschept Vorige keer bij zijn fam zei hoe aantrekkelijk ik ben en dat hij me supersexy vind met mijn zwangerschap en dat hij erg trots is dat ik zijn zoontje draag..... *Zwijmel zwijmel * We zijn al 6 jaar samen waarvan 4 jaar getrouwd maar nog steeds ben ik erg verliefd op hem ( sorry misschien wel raar maar wel zo )
Hij helpt altijd als ik wat vraag maar doet het ook uit zichzelf! Gister kwam ik uity me werk en had hij lekker een patatje stoofvlees gemaakt voor ons. MMMMM heerlijk!!
Hoi meiden, Nou, tijdens mijn bevalling waren we echt een team. Het allerliefste wat hij ooit heeft gedaan is mij heel de bevalling lang ondersteunen. Hij is niet gaan kijken bij de 'opening', maar heeft heel de tijd naast me gezeten en heeft mijn hand vastgehouden. Vond ik zo lief. Had verwacht dat ik echt een kreng zou zijn, maar ik was ook heel lief tegen hem. Had ook geen hele zware bevalling! Ook heeft hij via ons kleine meisje mij ten huwelijk gevraagd. We trouwen volgend jaar op Bali. Wat een romanticus he?
jaaaa,dat was bij mij ook zo. mijn vriend is wel het type "stoere" man,zo ziet hij er ook uit,kan moeilijk zijn gevoel uiten. Tijdens de bevalling is hij constant bij me geweest,heeft langs me gezeten,hield me vast en vertelde hoe trots hij op me is,vooral toen de kleine bijna kwam,stond hij er van te kijken dat er uit zo'n klein vrouwtje zoveel kracht kwam. onze uk moest naar de couveuse,en hij huilde gewoon omdat hij niet bij me kon blijven,met mij ging het ook slecht,en papa moest mee naar de couveuse. na de bevalling is hij ook veranderd,veel zachter is hij geworden,ik zie nu kanten van hem,die ik niet kende,maar die wel echt super mooi zijn....
Vriendlief is sinds twee weken fulltime papa, maw ons meisje gaat niet meer naar KDV En ik krijg bijna elke werkdag een update van wat dochterlief uitspookt of ik krijg een smsje uit naam van M. Vanmorgen ook weer....volgens papa zijn de luiers op, dochterlief stopt nl de ongebruikte luiers in de luieremmer