Ik heb inderdaad ook een vriendin die diabetes type 1 heeft en zij heeft ook 3 kinderen op de wereld gezet. Bij haar was de diabetes tijdens de zwangerschappen wel meer ontregeld en het ligt allemaal wat gecompliceerder natuurlijk. Wellicht is er bij Feline nog wat anders aan de hand, we weten het niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze het "verzonnen" heeft of het erger maakt dan het is, haar verdriet leek oprecht vond ik
Wtf zie ik op fb voor bericht mje over Remco. Dat LI alleen voor echte liefde is en dat op FB de ronde doet dat hij in NL al de wate liefde heeft gevonden...????!! WHAT THE FUCKING FACK!!!?
Ohhh die remcooo Vind hem sowieso wel wat een vreemde jongen en nooit het idee gehad dat hij imen echt leuk vind
Echt? Maar dat zou dan toch wel eerder uitgekomen moeten zijn al? Leuk als je die “ware liefde” bent dan.. hoop het niet voor Imen, begon hem net te geloven
Oh nee, dat belooft! Maar als het zo is dat Remco inderdaad een prille relatie had in NL, kan ik toch niet geloven dat dit allemaal opgezet spel is hoor? Ik bedoel, hoe hij doet met Imen, dat wil je toch niet van je vriend zien? Ook niet voor 25000 euro...
Spannend inderdaad maar waarom komt dit pas nu naar boven op het allerlaatste moment.....? Dat was dan toch wel eerder uitgekomen zou je denken.... en die ouders van hem dan wisten die dat ook niet? Raar. Ik sta er niks van te kijken als het dadelijk zo is dat het zijn hond is of zo die ware liefde in de NL. Eigenlijk hoop ik dat vooral voor Imen zij is echt oprecht en heel lief mens
Whut?! Tjee dan zouden mijn twijfels bij Remco toch heel terecht zijn geweest. Ik ben heeeeeel benieuwd hoe en wat..
Hier precies hetzelfde. Alleen vind ik Mert en Joan niet kloppen. Dat gaat niks worden hier buiten. Ik irriteer me dood aan hem. Zo dom. Remco en Imennnnnn <3
Ik zie op instagram ook dat de vriendin van Joan aan het stoken is. Zij is ook redelijk bekend en dus geloven veel mensen haar... zij wilt natuurlijk dat Joan wint. Ben nu aan het kijken. Hoop zo dat de roddel niet waar is
Ongelooflijk he.. Imen was wel een beetje naïef.. maar die Remco Doe dan niet mee aan zo’n programma. En volgens mij ziet Jaimy dollartekens. Alsof zij gaan winnen..