Reacties onder die post . Amije is een vriendin van Joan (amije heeft mee gedaan aan temptation Island met Donny Roelvink). Helaas is het waarheid van Remco Maar zij maakt zich wel erg druk.. dus alsnog best aan het stoken. Mensen opfokken haha. Ik vind het zo zielig maar ook een beetje dom dat Imen er al een week in mee gaat.. heb niks gemerkt aan haar.
Wat een ongelofelijke misbaksel is die Remco zeg, tjeeee.. Ik vind het zo sneu voor Imen maar bizar om te horen dat ze er vanaf vorige week al vanaf wist. Hoe naïef.. Maar goed, wel terecht dat zij nu weggestuurd zijn en dat Mattheus en zeikmiep Jaimy mogen blijven.
WAT een sukkel die Remco! Maar wat ik nog vreemder vind; Imen weet dit al een week. Waarom dan nog dat gepraat over de toekomst en ik hou van jou etc etc. Is ze dan echt zo naïef of hebben ze samen afgesproken voor het geld te gaan? En wat moet die vriendin in NL dan wel niet denken? Remco en Imen hebben ook gewoon zitten zoenen etc. Ik zou daar echt niet blij mee zijn. Echt teleurstellend dit, vooral omdat Jaimy nu niet naar huis ging
Vooral dit ja jammer de bammer!!! Maar die Remco wat een koekwaus! En Imen weet dit al een week....huh? Waarom nog dat toneelstukje dan, dan doe je het gewoon voor de centen. Gewoon zeggen in NL bleken we niet zo goed te matchen en hoppa ieder 12,500 euries
Nou dat moet haast wel dat ze dachten, we zingen het nog even uit in de hoop dat we €25.000 mee naar huis kunnen nemen..
Ja precies! Als ik Imen was, en Remco geeft dit toe, was ik direct vertrokken. En ook zoiets, alles wordt 24/7 opgenomen. Dan moet de productie dat gesprek tussen hun van vorige week toch ook hebben gehoord?
Nou dat zeg ik dus net tegen mijn man. In die hele toko hangen in alle gaten en hoeken camera's en microfoons en niemand heeft dat gesprek gehoord tussen hun.....???
Wat een enorme klootzak zeg... En Imen meisje, leer voor jezelf opkomen! Naief is ze, en niet zo’n beetje. Daar kun je toch niet serieus langsliggen en mee op date en knuffelen en kussen...???? Ze wist dit een week, HOE DAN?? Sorry maar kan er echt niet bij met mn hoofd...! Te gek hoe Joan en Mert reageerde, geen blik waardig geschonken aan Renco terwijl Matti hem nog knuffelde en al...???!
Ja hè, alsof de regie die info bewaarde om op het juiste moment in te zetten. Was overigens wel genieten deze aflevering, dat dan weer wel haha
Dat mag ik toch hopen van niet, het lijkt erop dat hij haar net zo goed voor de gek heeft gehouden. Als hij echt zo gek op dat meisje was geweest, dan had hij Love Island wel laten schieten. Hoop dat zij, doordat hij toch is gegaan, inziet dat hij het niet waard is.
Ik hoop dat zij met een ander is in de tussentijd karma zei Feline. Hij heeft toch kansen genoeg gehad om te zeggen jongens dit wordt m niet aap uit de mouw en ga naar huis en had andere dan wel die zoektocht naar liefde gegund
Ja dat denk ik ook, ook dat gesprek tussen Imen en Remco waarin zij aangeeft bang te zijn voor de toekomst, daarin merk je achteraf gezien al dat zij het weet. Maar ik vraag me dan toch echt af, als zij het al wist als ze in de hideaway waren, dan was dat toch een mooi afgesproken toneeltje? Goeie acteurs hoor...
Ik denk dat Imen gewoon hopeloos verliefd is en hoopte dat hij uiteindelijk haar toch wel leuk gaat vinden. Zo sneu. Ook vind ik het heeeeel sneaky hoe Joan met dollar tegens en een soort glimlach gelijk Mert zn kant op kijkt. Ik stem nu al helemaal niet meer op hun. Vreselijk.
Wat remco heeft gedaan is natuurlijk niet goed te praten Maar imen wist er al van die had het kunnen melden Ze worden toch overal gefilmd en opgenomen dus waarom is dat stukje dat hij haar de waarheid zegt niet uit gezonden?