Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zij dan als enige daar is met een maatje meer, terwijl ze volgens mij echt ‘normaal’ is, maar vergeleken met die andere meiden.. valt me bij love island sowieso altijd wel op dat er 1 iemand (jongen of meisje) buiten de boot valt.
Leuk, ik volg het ook! Vond het gisteren typerend dat Rosa terug kwam van haar date met Deniz... Dat al die meiden helemaal hysterisch waren over hem en niemand oog voor Rosa had...! Ik vind Rosa leuk! Ik hoop dat er wat romantisch ontstaat tussen Jim en Minn.... Vind hen leuk samen en in mijn ogen (uiteraard op basis van wat we er van te zien krijgen) zijn zij het meest oprecht en realistisch over dit proces...
Zoooo sneu voor Rosa! Nina krijg ik echt de kriebels van... Niemand die aan Rosa haar gevoel denkt of er uberhaupt naar vraagt..
Hahaha was het eerste wat ik tegen mn man vertelde toen ik hem op facebook voorbij zag flitsen als deelnemer; sooo Kees zit er ook in
Jaa had dit ook inderdaad, ik voelde me zelfs al buitengesloten door er alleen al naar te kijken. Alsof zij sowieso al geen kans zou maken bij hem dus het daarom maar niet bespraken.
Ja precíes dit! Vond het echt sneu...! Hoop eigenlijk dat Deniz voor haar kiest, dat lijkt me echt wel 1 - 0
Weer een hoop bijzondere ontwikkelingen de afgelopen 2 afleveringen.... Vorige seizoenen had ik steeds écht een voorkeur qua stelletje, nu nog niet echt... Vind Jim en Minn nog steeds leuk... Valt me op dat je weinig van Joey en Yasmin ziet...
In het voorstukje zag je dat yasmin ineens naar die Donny ging. Ik denk dat haar interesse in Joey een beetje weg is. Nina vind ik niet zo leuk eigenlijk trouwens..
Nee ik ook niet... ze spreekt niet uit wat ze voelt, en dan boos worden dat hints niet worden begrepen. Wel benieuwd naar de laatste aflevering, nog niet gezien!
Ohh komt er weer ZO’N knappe dame bij! Snap de keuze voor Rosa gewoon niet in het programma, hoe lullig ook en hoe divers ze t daarmee willen laten lijken. Is gewoon oneerlijk.
Precies, of doe inderdaad nog een wat voller type erbij want er zijn genoeg mannen die daar ook van houden. Nu wordt ze er misschien alleen maar onzeker van
Jaaa en logisch. Niet in verhouding.. en idd alle mannen lijken ook niet voor haar te gaan die erin oomen.
Nina vind ik ook niet zo leuk... Morris vind ik niet zo leuk... Francesco vind ik beetje apart... Yasmin vind ik niet zo leuk.... Job vind zichzelf heel leuk... Heel eerlijk... vind ik er tot nu toe nog maar weinig aan! Maar.... stoppen met kijken is voorlopig ook nog geen optie, ben te nieuwsgierig hoe het verder gaat, haha....