Net weer gekeken. Ik vind Jasmin nu echt niet leuk meer. Wel mooi dat Donny nog steeds voor rowenna blijft gaan, wat ik overigens echt een leuke meid vind! Voor Joey vind ik het echt sneu . Ik hoop niet dat volgende aflevering Jasmin eerder mag kiezen dan Rowenna en dan toch voor Donny gaat. Job en Morris lijken wel 12 jarige jongentjes, zo onaantrekkelijk. En ja, Francesco is super raar
Ugh, net weer gekeken en Jasmin is zo doorzichtig met haar acties. Donny is niet heel happig op haar, waardoor zij hem extra interessant vind maar evengoed ook nog Joey’s aandacht wil etc etc. Echt geen leuke meid meer. Ik hoop echt dat het wat wordt tussen Donny en Rowenna!
Wat een theatraal gedoe v Yasmin, ook erg fake... Gun Joey een meisje dat oprechter is... Enne... ik ben nog steeds van team Jim/ Minn...
Vond Yasmin gister al erg, maar vandaag nog erger dus? Over haar plekjes op Ibiza en spirituele vibe, ieeks. Beetje eng gewoon hoe ze praat.
Vinden jullie Job ook zo kinderlijk?? Of ligt het aan mij? Erger me elke dag meer en meer aan hem... Minn & Jim!!! ❤️
Echt hè! Lijkt wel een jongetje van 14, beetje simpel ofzo.. Ik hoop zo dat het wat wordt tussen Minn en Jim maar wat gaat iedereen langzaam man. Zoen elkaar gewoon en kijk dan verder. Op deze manier komt iedereen in de friendzone terecht. Oja, misschien is het een generatie kloofje van mijn kant hoor, maar waarom scheren al die gasten hun benen?!
Jaa, Job vind ik ook erg kinderlijk overkomen...! Hier ook team Minn&Jim! Enne... ik durf het bijna niet om te zeggen, maarre... ik vind Francesco steeds leuker worden....! .... Stiekem vind ik hem en Rosa ook leuk samen, maar vraag me af of er liefde in zit tussen hen....
Haha, komt omdat ie eindelijk een beetje een kleurtje begint te krijgen. Maar sowieso lijkt hij me heel aardig, alleen een beetje apart. Ik denk alleen dat Rosa toch liever een wat stoerdere jongen wil.
Iemand gister gekeken? Ik hoop dat Sarah voor Joey gaat haha. Wel een leuke meid denk ik. Wel erg duidelijk over dr kinderwens
Eindelijk een normale meid, gewoon puur natuur, niet zon barbie volgens mij... Ben die andere meiden eens op gaan zoeken op insta, maar sommige hebben/hadden echt niet een gewoon leven. Sommige al jaren model en kregen de halve wereld gesponserd. Echt jammer dat het lijkt of dit allemaal zo gescrips is. Waarom geen normale jonge meiden die niet bekend zijn..??
Neeeee... wat een aflevering gisteren.... Moet nog ff bijkomen.... Zooo jammer dat Minn en Rosa eruit zijn... Zelfs jammer dat Francesco eruit is... Las dat vanaf Casa Amor komt! Hopen dat Minn daar is....
Jaaaa casa amor! Briljant is dat. Wie weet gaat Joey wel voor een ander, of Job, dat ie ineens helemaal ingepakt wordt door een andere meid. Nu al zin in!
Komt casa amor niet wat vroeg? Heb het idee dat er helemaal nog niet zoveel koppels zijn. Maar ben benieuwd, vind dat ook altijd een leuke wending!
Ik vind Nina nu toch wel ok eigenlijk. Yasmin nog steeds niet. Ben echt benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren in casa amor. Ik denk dat Jim voor iemand anders gaat. Volgens mij is hij helemaal niet zo ontzettend into Sarah, terwijl zij gelijk helemaal verliefd is . Beetje to much ofzo. Joey zie ik ook nog wel switchen naar een ander meisje.
Ik vind Donny eigenlijk best wel nep, en Rowenna ook.. geen leuk koppel. Yasmin deed ook ineens heel overdreven met Joey.
Ergens vind ik ze allemaal wel nep. Iedereen zegt steeds hetzelfde; ja, we zijn echt naar elkaar toe aan het groeien, ik begin kriebels te krijgen, bla bla bla. Maar iedereen weet ook wat ze kunnen winnen als ze het leukste koppel zijn. Ik zie bij niemand nog echt oprecht een vonk. Het minst nog bij Yasmin en Joey.