Love island

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Yeuu, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    @Snies

Ja ik snap wat je bedoeld. Maar ik vind toch dat ze dat niet moeten doen. Stel dat je dan iedere keer naast een ander moet liggen.. ik vind het zelfs raar dat ze op de bank moeten ipv van bed ruilen.
    Ergens is het saai dat ze allemaal bij dezelfde blijven, maar ik vind het ook wel leuk om te zien hoe het verder zal uitgroeien.
    Ik heb alleen wel twijfels over Denzel. Ik heb gewoon niet het gevoel dat hij Aleks echt leuk vind.
    Seba en Martin vind ik wel echt leuk! Ik hoop dat ze echt samen zullen blijven.

2. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ik dacht echt dat het een normaal dating programma was, tot na een paar dagen (ik heb niets gekeken) bleek dat het temptation voor singles is :rolleyes:

Strandbal vindt dit leuk.
  3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ben ik de enige die Lotte een zeur vind?

Mbob en zara1983 vinden dit leuk.
  4. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    Nee hoor, ik ook! :|

zara1983 en Strandbal vinden dit leuk.
  5. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.995
    6.992
    113
    Vrouw
    Vind haar vreselijk!

zara1983 en Strandbal vinden dit leuk.
  6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik vind Lotte ook echt vreselijk, ze is zo overdreven met haar “oooooh jeetje” elke keer.

Strandbal en Palmpje vinden dit leuk.
  7. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Nee :|

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    True. Maar ik vind Jarne ook echt wel op het asociale af. Als hij dat bij mij zou doen: "is alles al uit?" Dan zou die lekker op de bank mogen slapen.
    Ik snap echt wel dat het een beetje "mannen onder elkaar" is. Maar toch.

Martin vind ik wel leuk, maar een beetje zweverig soms. Stenn is gewoon een jonge hond. Matthy is ook leuk. Vond Melany raar, blij dat ze weg is. Rowena vind ik ook raar. En Sebastiana's stem is irritant. Ik vind Aleks wel leuk maar wel heel needy. Maakt drama om niks in mijn ogen.

Maargoed. Is lekker makkelijk oordelen vanaf de bank ;) Chey is lekker weg. Als ik haar nog 1 keer LA had moeten horen zeggen was ik gaan gillen. Lekker popi jopi doen.

9. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    had ook eigenlijk niet verwacht dat Matthy er zo mee inzit dat Melany weg is. De liefde zit toch dieper dan ik dacht bij hem!

Ik vind Jarne niet overdreven bot eigenlijk, ik moet meestal juist wel lachen om zijn opmerkingen, hij bedoeld het allemaal niet zo serieus hé.... en Lotte is overgevoelig, dus die combi tussen die twee is niet zo handig haha

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Nee dat begrijp ik ook wel. Maar zou ook geen type voor mij zijn.
    Waarschijnlijk zou ik wel enorm om hem kunnen lachen maar niet als de grapjes "ten koste" van mij gaan. Lekker hypocriet he :roflmao:

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja maar zij maakt het ook allemaal veel groter en erger. En dan hebben ze gepraat, en hij geeft ook toe dat hij haar snapt. En dan nog blijft ze erover doorgaan. Terwijl het ook weer niet zoooo iets ergs is/was.
    Ik vind het nog knap dat hij zo geduldig met haar is.

12. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.286
    2.625
    113
    Vrouw
    Oeh leuk onderwerp ik wil graag mee praten :D

Ik irriteer me juist aan sebastiana soms. Dat ze zo snel aangebrand is en gelijk zo lelijk moet reageren (bijvoorbeeld tegen Aleks). Beetje jammer.:|

Matthy vind ik het leukste. Hoop voor hem dat er nog een leuke meid binnen komt. Stenn is ook opgebloeid nu Chey (GODDANK) weg is.:D

Ik vind die nieuwe meid makiko ook wel leuk. Gewoon lekker oprecht en niet zo gemaakt of zeurderig praten.. wat ik tot nu toe heb kunnen zien:p

Denzel past denk ik inderdaad beter bij Rowena.. Ik denk dat Aleks iemand nodig heeft die echt 100% voor haar gaat voor haar gevoel. Ook al had Denzel wel een valse start door Chey... :rolleyes:

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik geef ze nog 3 afleveringen :roflmao:

Luna86 vindt dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik vind Aleks zo raar handelen. Continu twijfelen maar puntje bij paaltje dan niet doorpakken. Als je echt zo veel twijfels hebt over iemand dan gun je jezelf toch meer?

15. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.286
    2.625
    113
    Vrouw
    Ja vind ik ook @Lill Lotte en jarne gaat denk ik ook niet werken. Vind ik wel jammer :rolleyes:

Lill vindt dit leuk.
  16. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja idd! En dan heeft ze het steeds over Denzel dat ze door hem twijfelt. Maar ze weet gewoon zelf niet wat ze wil.

17. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    Ik denk eigenlijk dat ze gewoon Matthy wilt :cool:

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Dat denk ik ook. Maar niet afgewezen wil worden

19. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    precies dat inderdaad

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    En ze probeert bewust danwel onbewust Denzel weg te jagen. Want als zij er niet mee stopt maar Denzel weggaat dan is het niet erg als ze teruggaat naar Matthy.

Maar dat is speculatie :roflmao:

Seffie en Strandbal vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina