Vind het wel stom dat er maar heel kort gestemd kan worden. Als ik het direct na de aflevering wil doen kan het nog niet. En als ik er even later weer aan denk ik het al te laat.
Eigenlijk had ik liever gezien dat Denzel moest kiezen was wel benieuwd of die hetzelfde zou kiezen, op de een of andere manier vertrouw ik die niet.
Hier was ik ook benieuwd naar. Ben benieuwd of er nog een "after" aflevering komt over een paar weken ofzo
Door zijn uitstraling denk ik, hij heeft iets over zich wat bij mij direct wantrouwen oproept. Maar ik vind dat ook bij Matty, iedereen hij is zo lief, nou ik vind dat niet hij heeft met zoveel vrouwen daar gezoend en geflirt dat ik denk een trouw type is het niet bepaald zeg, ik vond er in ieder geval niks liefs aan
Matthy vind ik ook helemaal niks en snap zijn populariteit totaal niet. Maar bij Denzel vind ik het wel heel knap als hij zo goed kan acteren. Ik vind ze wel een mooi stel samen. Ik hoop ook dat ze nog een aflevering doen van hoe is het nu met...
Ik las net dat Stenn en Rowena nu officieel een stel zijn. Ik vind ze wel heel leuk samen. Ben benieuwd of het op langere termijn ook goed zal blijven gaan. Ik ben van haar leeftijd en kan me niet voorstellen om met een jongen te gaan die 19 is.
Ik vind ze ook erg leuk samen, maar dat vraag ik me ook af id. Ik vind alle stellen van de finale eigenlijk heel erg leuk! Matthy en Kelly geloof ik niet zo in..
https://www.google.com/search?q=darum+quotes+leeftijd+zoon+vader&tbm=isch&ved=2ahUKEwiJnYOwra3jAhXbwL4IHTYxDqcQ2-cCegQIABAB&oq=darum+quotes+leeftijd+zoon+vader&gs_l=mobile-gws-wiz-img.3...16680.19038..19371...0.0..0.159.772.9j1......0....1.........30i10.-YFYtiKyfgY&ei=72wnXcnpO9uB-_UPtuK4uAo&bih=572&biw=360&client=ms-android-samsung-gj-rev1&prmd=isnv#imgrc=tuKc1QyX_zXYlM