Vastgebonden hond verkleumd aangetroffen - Binnenland - AD dit vond ik net. dit is bij mij in de buurt.. ik snap niet hoe je je dier zo in deze kou kan achterlaten :x:x als je je dier dan zonodig kwijt moet,breng hem dan naar het asiel ofzo
Arm dier!! Ze zouden de mensen die dit hebben gedaan eens in deze kou aan een paaltje moeten knopen:x
Ze moeten hier ook zo'n dierenpolitie ding opstellen, net als in Amerika, SPCA heet dat geloof ik. niet normaal wat sommige met dieren doen. Dat zie je ook op animal planet, afschuwelijk. gewoon boetes opleggen, desnoods celstraffen. breng anders zo'n beessie gewoon naar een asiel als je ervan af wilt. :x:x:x
Zulke artikelen lees ik niet eens meer.. Brrr! Tranen sprinngen me in de ogen.. En dan ook nog eens met kou Asiel: je moet betalen om je beestje daar achter te laten en dat hebben ze er niet voor over dus dan mag het beestje de kou in!
schijnbaar hebben veel mensen dus echt geen gevoel.....schandalig!!! eigenaars van het beestje zelf aan een boom vastbinden