Love It: So You Think You Can Dance!!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Female, Aug 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    gewoon belachelijk zo!

2. Female

Female Niet meer actief

Ben er bijna chagrijnig van, wat een kloteshow :(
    De besten naar huis, zo ontzettend onterecht, laat de jury toch beslissen.
    Heb bijna geen zin meer in de rest vd show. :x

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Dit gaat echt helemaal nergens over zeg!! Ze moeten gewoon de jury het laatste woord geven, want dit klopt gewoon echt niet. Op deze manier is het gewoon niet leuk en vooral niet eerlijk. Hettie had er van mij uit gemogen en Eldrick, dat was pas eerlijk.
    Bah ben gewoon een beetje boos!!!!

4. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    WTF?? Ik snap hier niks van hoor!!
    Jammer dat het zo moet gaan....

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik kan hier gewoon wel om janken! Chicco is gewoon de allerbeste, de winnaar van de show! Hoe kan Floris nou meer stemmen hebben als Chicco? Chicco had samen met Stefano in de finale moeten staan! Dit is zo oneerlijk...

6. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik vind het ook heel raar/stom... maar wat ik me dan wel afvraag: als zo veel mensen Chico zo leuk vinden, waarom hebben ze dan niet op hem gestemd???

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Tsja,dat is commerciële tv..
    Het draait maar om 1 ding: geld!
    Hoe meer smsjes,hoe meer inkomsten en als ze de jury het laatste woord geven wordt er minder gestemd door de kijkers..
    Jammer genoeg kijken de meeste kijkers niet naar talent, zijn vooral van die 15-16 jarige bakvissen die stemmen.

Chico er uit..pfff:x

8. adi

adi Niet meer actief

Tja, toen Jan die omroep deed (om vooral op Chicco te stemmen want hij 'moest' winnen) zag ik het al aankomen. we zeiden hier tegen elkaar: zul je zien dat nu niemand op hem gaat stemmen, je gaat als jurylid toch niet van te voren zoiets roepen over een kandidaat? Dat is toch super oneerlijk voor andere kandidaten?

Maar ik vond hem ook de beste, echt jammer. Maar dat is inderdaad commerciële tv.

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik heb hier gewoon om zitten janken..

Ik zag dit echt zoooooo niet aankomen.. Klote zooi..

Idd, laat de jury maar weer gewoon kiezen.. Hebben ze van vorig jaar niet geleerd toen Shiobian eruit moest?

Dit is echt schandalig.. :(

10. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    dat krijg je als je afgaat op aantal smsjes.. jammer.. want zo gaat echt talent geen kans krijgen omdat je toevallig een groter sociaal netwerk hebt dat zich suf stemt

11. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik vind chico samen met stefano de beste danser, maar ik stem niet omdat ik het zonde van mijn sms tegoed vind :)

12. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Ik vind het ook jammer, maar ik begrijp het wel een beetje. Ik vind Chico vanaf het begin wel een (heel) goede danser, maar op de een of andere manier heeft hij het niet voor mij, ofzo. Hij heeft gewoon niet zoveel uitstraling als sommige anderen. Zoals die Floris, die heeft zoveel gezichten. Chico heeft altijd hetzelfde gezicht en komt ook een beetje gesloten over. Hij kan op mij geen emotie over brengen, maar dat is mijn mening. Het verbaasde mij ook een beetje dat die juryleden dat nooit hebben gezegd.

13. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,955
    5,259
    113
    Home
    belachelijk!
    had liever hettie zien vertrekken dan raquel

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    3,410
    1,065
    113
    Vind het ook echt belachelijk dat Chico en Raquel naar huis moesten. Ben ook echt boos! En nee ik stem niet want dat vind ik zonde van mijn geld. Laat de vakjury maar weer gewoon kiezen, dat zou het programma een stuk professioneler maken. Wat een domper dit!

15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

Jan 4, 2010
    3,916
    3,396
    113
    Female
    Ik vind Floris ook echt wel onwijs goed hoor!!!

Maar Chico eruit is compleet onterecht!!!
    Qua dansen dan want qua persoon komt ie niet zo goed over denk ik voor de mensen.
    En tadaa... dan gebeurt dit...

Ik vind Enora trouwens vreselijk....

16. proudmother

proudmother Actief lid

Aug 22, 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb echt een halve minuut met mijn mond open naar de tv lopen staren haha!
    was zo verbaast het te horen...echt onverwachts!!
    hoe kan dit zeg!! zo vind ik het eigenlijk geen eerlijke wedstrijd meer!

ze zeggen altijd "mogen de beste winnen" maar dat gaat met deze wedstrijd niet meer op!!
    jammer!!

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hmm, ik vind Floris echt 10x niets, vind hem juist alleen maar kunnen hip hoppen en hij ziet er altijd hetzelfde uit. Chico kan tot nu toe alle dansen geweldig! Wat dat betreft hadden ze beter kunnen doen dat je moest stemmen wie je ERUIT wou hebben!

18. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Ik zit The voice te kijken en wie zie ik daar dansen????

Chicco!!!!!

Haha vind dat wel heel leuk voor hem hoor, nog geen week nadat ie eruit is gegaan!

19. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Ja, ik zag hem ook meteen! Nou, die zit in ieder geval niet werkloos thuis :D

20. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    was vorig jaar met shobian ook zo! Die zag ik voorbij drentelen bij het musical gala.

Share This Page