volgens mij ben ik de enige die kijkt vanaaf maar wow!!! heb nu ff kippevel bij de dans van Lisse en Floris! geweldig gedaan! Vond elderick ook mooi omdat hij idd een zachte kant liet zien. maar dit! wow! dit is klasse!
Ik kijk nu voor het eerst. (in afwachting van een ander programma). Nog nooit eerder een aflevering gezien. haha
geweldige aflevering, die laatste dans echt kippevel!!! Vooral door de muziek, van dat nummer raak ik in hogere sferen hahahahah
ik had er ook last van. ben wel erg nieuwschierig ook naar de komende dans. heb wel een gun-factor voor lorenzo. maar ze zijn nu allemaal zo goed.
van mij mogen weg stefano en hettie. Elderick heeft nog een kans verdiend voor mij na vanavond. iets gezien wat ik nog niet had gezien.
Oh, ik had het niet meer, Natasha mag echt niet naar huis. Gelukkig is het Hettie. Goede danseres, maar terecht dat ze naar huis gaat... Nu de mannen!
Juiste uitslag! Voor mij is de top 4 Natasha, Lisse (Lize dacht ik ) en de mannen Lorenzo en Stefano (Floris doet me niet zoveel, al vind ik hem ook erg goed).
Dat heb ik dus met stefano. Zei net nog tegen mijn man. Floris is de hele tijd onopvallend geweest. Maar altijd wel goed. En nu vanavond laat hij gewoon weer zien dat alles wat hij voor geschoteld krijgt met een geweldige passie doet! en hij is zo lekker normaal
Mijn top 4 is Lize en Natascha Stefano en Floris Lorenzo vind ik ook ontzettend goed hoor.. Maar dat weet hij van zichzelf ook wel.. En daarnaast komt hij er toch wel, met zn eigen bedrijfje etc.. Stefano en Floris gun ik het echt
Lorenzo is inderdaad erg goed En ben helemaal fan van Lize. Wat ik wel erg jammer vind is dat Chico er niet meer in zit
Weet iemand welk nummer dat was waar Eldrick en Hettie op dansten? Vind het een mooi nummer, maar weet niet wie dit is! Vond het wel een mooie show gister. Vond de eerste 4 solo's niet zo, maar de rest was heel goed!