Ik zag het heb ik nu wel als het goed is. Mmmm ik weet. Moet je na gaan dat ik echt zo word genoemd!! Genant op straat kan ik je vertellen Jouw onderschiften zijn juist GEWELDIG!
Was zeker weer leuk!!! Toch apart dat Lorenzo weer auditie deed...vorige keer werd gezegd dat ie sowieso een live show plek had...maar ach, vond het ook leuk om naar zijn dans te kijken. Hij is gewoon goed! En die laatste gozer....daar had ik echt niks van verwacht en die was goeeeeeed! Heb nu al zin in volgende week!
Echt heel leuk om weer te kijken he! Volgens mij moest Lorenzo geen auditie doen, want Dan zei tegen een ander jurylid dat het een verassing was dat hij auditie kwam doen... Al een hoop goede dansers zeg! PS Die presentatrice, wat een tieten zeg! Moest er gewoon vanzelf steeds naar kijken (hoe zal dat dan wel niet voor de gemiddelde kerel zijn )
Hier ook een grote fan!!! Ik ga vanavond waarschijnlijk kaartjes bestellen voor de liveshows. Lijkt me geweldig om naartoe te gaan. Maar die Dan Karaty: leuk vent, geweldige danser, maar om van te kwijlen? Nou nee. Volgens mij is het ook een heel klein opdondertje, of niet? Lorenzo was natuurlijk weer geweldig gisteren. Maar die laatste danser: sorry hoor, maar dat was toch gewoon ontzettend slecht? Of heb ik een ander filmpje gezien?
Een vriend van mij twitterde al dat hij aan het wachten was tot de 'tetten' van An er uit gingen vallen.
Ah nee hoor, dat is echt te klein voor mij. Niet dat ik nou zo lang ben, 1.73, maar ik ben een lange vent gewend, dus dat vind ik niks.
Nou, dat zou ik zo snel niet zeggen hoor. Volgens mij hangt het wel degelijk samen. He bah, ik wil helemaal niet denken aan de piemel van Dan.
Ik heb Dan nooit zien dansen eigenlijk. Hij zit nu ineens wel bij een hoop talantenshows in de jury. Lorenzo was goed vorig jaar jammer dat het mis ging vorig seizoen, ik dacht eerst nog dat het erbij hoorde. Arme gozer..