ik kan ook niet wachten! Gordijnen dicht, joggingbroek aan, badpak eroverheen, ballerina's aan en voetjes van de vloer! ehm... oké dit hebben jullie niet gehoord.
ja t was in dat stukje waarin ze worden voorgesteld zeg maar met zwarte achtergrond.. het was echt erg!!!!! maar idd niveau valt tegen al vond ik wel dat caggi en stephanie veel emotie uitstraalde (komt misschien ook omdat ik het nummer mooi vind)
Hahaha ik zag het ook. Maar ik geef haar het voordeel van de twijfel en denk dat het pluis was van een zwart shirtje. Net als je wel eens kunt hebben van zwarte sokken icm warme voeten. Ik kan me niet voorstellen dat ze zó harig is
wat heb ik toch een hekel aan die Eldrick of hoe die ook heet..vind hem zo overdreven.. bah bah vond laatste dans erg goed...
Ik vind Lorenzo een goede danser maar als persoon een beetje eh.... een aansteller (sorrysorrysorry liefhebbers!)
Hahahaha, Miepie... op de knieën en vraag om vergeving aan zijn fans. Ik vond de laatste dans erg goed.
Mee eens, ik vond het wel de beste optreden. Die jongen die eruit is , die zou je toch zo willen koppelen aan Gordon? hahahahaha, wat een figuur!
Nou, ik vond het wel weer erg leuk. Niet iedereen was even goed, maar dat is logisch in het begin. Ik was trouwens wel erg onder de indruk van Floris. Die heeft natuurlijk ook een enorme uitstraling, maar hij deed die jazz gewoon hartstikke goed. Had ik niet verwacht. Dat ie er lekker uitziet, is natuurlijk ook mooi meegenomen.
Ik ben ook fan van Floris!! wat een leuke gozert en hij kan nog dansen ook en bijdewee, Jan vond ik ook erg leuk gister zonder bloempot haar