Ik heb ook gekeken gisteren en ik vond 't weer helemaal te gek. Het was vroeger wel een droom van me om iets te doen met dans, heb jaren op jazz-ballet gezeten, en als ik dit zie voel ik helemaal die warmte weer. Er zijn nu natuurlijk nog wel een aantal dansers die niet echt kunnen meedoen qua niveau, maar als het goed is zullen die er de komende weken ook uitliggen hè en dan blijven de besten over. Mijn favorieten zijn absoluut Chico en Floris, van de dames weet ik het nog niet zeker. Lorenzo is super goed, het was een prachtige dans, maar ik hoop dat hij dat 'showerige' achter de schermen een beetje laat varen, dan kijk ik nog met meer plezier naar 'm. Ik kijk nu alweer uit naar volgende week!
Ik ben ook een groot so you can dance fan! Kon het gister helaas niet helemaal uitkijken, dus mijn vraag: Wie zijn eruit??? ben errug benieuwd...
Heeeerlijk was het weer...ik vind Eldrick wel leuk hoor...ok ok, hij doet net of hij een leven in Alcatraz achter de rug heeft omdat ie een jaartje heeft vastgezeten in onze "hel van een gevangenis" Maar ik gun het die jongen wel....en ik vind die tattoos zo mooi bij hem staan. Vind van de dames Lise errrrrrg goed. Van de jongens Lorenzo, Chico en Floris (wat een poepie)... Voor degene die het vroeg; Joren en Cherony (of zoiets, vond haar ook helemaal niet goed) zijn eruit. Precies zoals ik van tevoren al voorspeld had haha...
Ik heb juist het idee dat de programmamakers daar ontzettend de nadruk opleggen. Ze hebben het de hele tijd over ex-gevangene Eldrick. Mega irritant echt! Maar hij zelf heeft het er op zich niet echt over of wel? Ik vind hem iig wel erg goed. Ik had wel verwacht dat Yoren (heet hij zo?) en eh... dat Aziatische meisje (hoe heette zij?) eruit gingen. Redelijk terecht ook wel denk ik.
Ik vind hem om op te vreten hahahaha Hij doet wel erg overdreven, maar ik snap dat die een tweede kans wil. Maar ik vind dat ze bij de meeste kandidaten bepaalde dingen heel erg benadrukken, alsof ze willen dat die persoon onthouden wordt obv de achtergrond (dat onthou je als kijker sneller dan een naam) Bij hem is dat de gevangenis, bij Lorenzo zijn deelname vorig jaar, bij die andere jongen roepen ze de hele tijd dat hij wil bewijzen dat ie kan dansen ook al is ie moslim (wat heeft dat ermee te maken), bij dat ene meisje dat ze ballerina is geweest enz. Kijk, ik heb geen idee hoe ze allemaal heten, maar dat soort dingen blijven wel hangen, en dat schept een band tussen de kijker en de deelnemer, en dat is ook goed voor de kijkcijfers
Ik vind hem heel erg goed en natuurlijk doet het programma er ook zeker wel aan mij, maar hij blijft ook maar herhalen dat ie nu "iets goeds" wil doen en dat zijn leven zo zwaar en fout was e.d. Het is ook gewoon een showtje maar hij doet het wel goed want veel mensen respecteren hem wel! Ik vind het ook een leuke gast maar iedereen (hijzelf EN het programma) mag nu wel eens ophouden over zijn verleden...we kijken nu naar wat hij NU kan doen En inderdaad die twee die eruit zijn was ook wel te verwachten...vond ze allebei net wat minder dan rest
inderdaad, maar hij mag van mij heeeeeel vaak in beeld zijn hoor, het maakt me niet zoveel uit wat ie zegt
Zullen we dan wel een petitie starten om Lorenzo een bezoekje aan de kappert te laten brengen? Dat a-symmetrische vind ik echt heel erg niet kunnen bij een jongen/man....
Volgens mij begrepen de twee dames niet echt wie er nou door was? Er was grote verwarring, want eerst wou cheroney naar de groep die door was gaan en bleef Evelyne staan. Nog meer die dit opgevallen was?
Even tippen; Morgenavond bij vd vorst ziet sterren (wel een kneus die peter maar dat maakt nu even niet uit); thuis bij Dan!! RTL4 23.00 uur 8)
jaaaa zag het ook!! wij gaan morgen ergens op visite, maar hoop dat ik het op uitzending gemist ofzo kan kijken want wil het wel heel graag zien morgen!! hmm.... love it