Love It: So You Think You Can Dance!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Female, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het was gister onwijs fijn om te kijken.

Jan zonder bloempot, Dan, Floris, Eldrick :p

2. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik heb ook gekeken gisteren en ik vond 't weer helemaal te gek. Het was vroeger wel een droom van me om iets te doen met dans, heb jaren op jazz-ballet gezeten, en als ik dit zie voel ik helemaal die warmte weer.
    Er zijn nu natuurlijk nog wel een aantal dansers die niet echt kunnen meedoen qua niveau, maar als het goed is zullen die er de komende weken ook uitliggen hè en dan blijven de besten over.
    Mijn favorieten zijn absoluut Chico en Floris, van de dames weet ik het nog niet zeker.
    Lorenzo is super goed, het was een prachtige dans, maar ik hoop dat hij dat 'showerige' achter de schermen een beetje laat varen, dan kijk ik nog met meer plezier naar 'm.
    Ik kijk nu alweer uit naar volgende week! :D

3. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Ik ben ook een groot so you can dance fan! Kon het gister helaas niet helemaal uitkijken, dus mijn vraag: Wie zijn eruit??? ben errug benieuwd...:p

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Heeeerlijk was het weer...ik vind Eldrick wel leuk hoor...ok ok, hij doet net of hij een leven in Alcatraz achter de rug heeft omdat ie een jaartje heeft vastgezeten in onze "hel van een gevangenis" ;) Maar ik gun het die jongen wel....en ik vind die tattoos zo mooi bij hem staan.

Vind van de dames Lise errrrrrg goed. Van de jongens Lorenzo, Chico en Floris (wat een poepie)...

Voor degene die het vroeg; Joren en Cherony (of zoiets, vond haar ook helemaal niet goed) zijn eruit. Precies zoals ik van tevoren al voorspeld had haha...

5. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik heb juist het idee dat de programmamakers daar ontzettend de nadruk opleggen. Ze hebben het de hele tijd over ex-gevangene Eldrick. Mega irritant echt! Maar hij zelf heeft het er op zich niet echt over of wel?
    Ik vind hem iig wel erg goed.

Ik had wel verwacht dat Yoren (heet hij zo?) en eh... dat Aziatische meisje (hoe heette zij?) eruit gingen. Redelijk terecht ook wel denk ik.

6. adi

adi Niet meer actief

Ik vind hem om op te vreten hahahaha

Hij doet wel erg overdreven, maar ik snap dat die een tweede kans wil.

Maar ik vind dat ze bij de meeste kandidaten bepaalde dingen heel erg benadrukken, alsof ze willen dat die persoon onthouden wordt obv de achtergrond (dat onthou je als kijker sneller dan een naam)

Bij hem is dat de gevangenis, bij Lorenzo zijn deelname vorig jaar, bij die andere jongen roepen ze de hele tijd dat hij wil bewijzen dat ie kan dansen ook al is ie moslim (wat heeft dat ermee te maken:(), bij dat ene meisje dat ze ballerina is geweest enz.

Kijk, ik heb geen idee hoe ze allemaal heten, maar dat soort dingen blijven wel hangen, en dat schept een band tussen de kijker en de deelnemer, en dat is ook goed voor de kijkcijfers ;)

7. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    @Adi: Ja precies, dat is wat ik ook bedoel. Superirritant! Nu weten we het wel hoor ;)

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik vind hem heel erg goed en natuurlijk doet het programma er ook zeker wel aan mij, maar hij blijft ook maar herhalen dat ie nu "iets goeds" wil doen en dat zijn leven zo zwaar en fout was e.d. Het is ook gewoon een showtje maar hij doet het wel goed want veel mensen respecteren hem wel! Ik vind het ook een leuke gast maar iedereen (hijzelf EN het programma) mag nu wel eens ophouden over zijn verleden...we kijken nu naar wat hij NU kan doen :D

En inderdaad die twee die eruit zijn was ook wel te verwachten...vond ze allebei net wat minder dan rest :)

9. adi

adi Niet meer actief

inderdaad, maar hij mag van mij heeeeeel vaak in beeld zijn hoor, het maakt me niet zoveel uit wat ie zegt :D:D:p

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Zullen we dan wel een petitie starten om Lorenzo een bezoekje aan de kappert te laten brengen? :D Dat a-symmetrische vind ik echt heel erg niet kunnen bij een jongen/man....

11. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Volgens mij begrepen de twee dames niet echt wie er nou door was? Er was grote verwarring, want eerst wou cheroney naar de groep die door was gaan en bleef Evelyne staan.

Nog meer die dit opgevallen was?

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ja en dan ook gelijk langs de kleermaker om wat mouwen aan zijn shirts te naaien ;)

13. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

haha :D

14. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    ja klopt, kwam een beetje knullig over!

Vond het weer te gek!

15. Female

Female Niet meer actief

Even tippen;

Morgenavond bij vd vorst ziet sterren (wel een kneus die peter maar dat maakt nu even niet uit); thuis bij Dan!! RTL4 23.00 uur
    8)

16. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Oh leuk, dat ga ik kijken!!! I love DAN!

17. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaaa zag het ook!!
    wij gaan morgen ergens op visite, maar hoop dat ik het op uitzending gemist ofzo kan kijken want wil het wel heel graag zien morgen!!
    hmm.... love it

18. Female

Female Niet meer actief

Volgens mij a.s. zat.avond ofzo wordt het herhaald, net voor 00.00 uur dacht ik

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Sick hoor die Lorenzo....:$

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757