Love my partner

Discussie in 'De lounge' gestart door MiekieLief, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dat hij ondanks mijn Asperger en mijn chaotische leven bij me blijft...Voel me soms mega schuldig! Maar goed hij is ook niet altijd gemakkelijk en daarbij wist hij waar hij aan begon toen we een jaar geleden trouwden, we zijn 10 jr samen.

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ah leuk topic!

De mijne is gewoon een lieverd! Staat altijd voor me klaar, heeft me echt heel goed bijgestaan bij een moeilijk proces dat ik ben doorgaan en is gewoon een lieverd! We kunnen zo lekker lachen en gek doen samen. Van de week hadden we een douche 'gevecht' en dan vliegt de tandpasta en scheerschuim om ons de oren en dan liggen we in een deuk samen! Om vervolgens samen de badkamer maar een grote beurt te geven.
    Leukerd issie

Ik ben heeeeeeel benieuwd hoe hij als papa is.

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

De mijne komt altijd heel spontaan naar me toe en zegt dan op een heel zielig stemmetje "schatje ik wil een knuffel" zooo schattig!.
    En regelmatig doet ie spontaan iets in het huishouden wat ie normaal gesproken nooit doet.

Al met al smelt ik nog elke dag van me lekkere vent :p

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hier ook ontzettend blij met partner.

Er gaat geen dag voorbij dat we niet knuffelen, kussen en zeggen dat we van elkaar houden.
    Soms tot klef aan toe :p
    Elke dag een heerlijke voetmassage op bed voor het slapen :D
    Hij doet werkelijk alles voor me.

En nu sinds de zwangerschap krijgt mijn buik elke dag ook even aandacht haha. Ontzettend lief.
    Word een geweldige papa volgens mij.

Wat ik overigens helemaal geweldig aan hem vind is dat hij nooit chagrijnig is. Wanneer ik een dipje heb trekt hij mij eruit.
    We hebben in die paar jaar dat we samen zijn onwijs veel meegemaakt en hij heeft geen moment getwijfeld aan onze relatie.

5. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Leuke verhalen! Dank jullie wel.

De mijne praat ook tegen mijn baby buik. Dan probeert hij een heel gesprek aan te gaan met de baby en geeft tussendoor kusjes op de buik. *smelt

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Het is hier 2 jaar niet zo best gegaan maar we hebben veel gepraat, ook over scheiden, maar besloten ervoor te vechten en sinds een paar maanden elkaar helemaal teruggevonden.
    Uiteraard onze irritaties en dagen dat ik hem wel buiten kan zetten :D en andersom natuurlijk, dat hij mij buiten kan zetten. Maar we hebben geleerd om de irritaties te benoemen ipv te zeggen 'niks' als de ander vraagt wat er is. Dat lost een heleboel snel op waardoor we niet in boosheid blijven hangen.
    Ben blij dat hij altijd in mij en ons is blijven geloven ondanks dat de het bijna 2 jaar (erg) slecht tussen ons ging!

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoe druk hij in de weer is om alles uit te zoeken voor de baby ❤️

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn man is echt mijn maatje, helaas zoals iedereen vaak irritaties en ruzies maar ik hou ontzettend veel van hem als ik hem kwijt raak verlies ik niet alleen mijn partner maar ook beste vriend.

9. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    De liever heeft vandaag direct m'n sport apparaat gefikst zodat ik vanavond weer heerlijk kon sporten. (Gister kapot gegaan)

Oké eerlijk is eerlijk ik had hem gedreigd met dat hij anders een heeeeele dikke vrouw zou hebben de rest van z'n leven :p
    *geintje uiteraard

10. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Mijn man is al 13 jaar lang mijn grote liefde.

En ook dit jaar heeft hij mij gesteunt,getroost en alle liefde gegeven die ik nodig had.

En dit was zijn 1e jaar als papa en hij doet het:geweldig!

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier ook altijd superblij met mijn man, en wij hebben geen kibbelingen of strubbelingen (nog niet) maar het fijnste vind ik toch wel dat ik hem niets hoef te vragen, hij doet en kan alles, helpt overal in mee, laat mij soms slapen om vervolgens het hele huishouden te doen incl kinderen enz enz eigenlijk heb ik het heeeel erg getroffen met mijn man

12. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Smelt momenten als hij stoeit met onze meiden. Me s' avonds in bed tegen zich aantrekt om te knuffelen. Maar hij is niet mm ventje noch ben ik zn vrouwtje. Die verkleinwoorden passen niet bij ons. Hij is mijn man, ik zijn vrouw.... ;)

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wij gaan al meer dan anderhalf jaar door een k*tperiode en hebben zelfs 3 weken geleden in alle eerlijkheid erover gehad of het niet beter zou zijn of we uit elkaar zouden gaan.
    Maar ik en hij wil dat niet, want wij staan ondanks de problematiek die wij hebben voor elkaar klaar.
    We zijn bezig met therapie en zijn meer bewust van elkaar en dat was lang geleden.

Nu dus mijn smelt moment van een totaal romatiekloze man.
    Kreeg ik vandaag uit het niks de parfum die ik dus al zo lang, graag wilde krijgen van hem.
    Zei voor mij heel erg veel.

Ik hou van hem en hij van mij laat hij zien.
    Hij is geen prater, ik (te) veel :)

14. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Mooi dames!

15. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Daar waar ik zo'n acht maanden geleden mijn eerste topic opende over het feit dat ik bij hem weg wilde, is alles anders geworden. We hebben gepraat en gepraat... En zijn tijdens de zwangerschap veel hechter geworden. Nog wel een lange weg te gaan maar ik weet nu dat hij voor me klaar staat door alle kleine dingen die hij doet.
    Ben door mijn boosheid blind geweest en hij heeft me de ogen geopend. Tijd dat ik hem ook weer toelaat in mijn hart...

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wat fijn dat het zoveel beter gaat tussen jullie! Ik hoop dat jullie eruit komen! :) xx

17. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Mijn man en ik zijn nu bijna 12 jaar samen.
    En ja, soms irriteer ik me mateloos aan hem en hebben wij ook de nodige nutteloze ruzies.
    Maar zijn goede kanten zijn altijd meer aanwezig en vind ik hem nu leuker dan 12 jaar geleden!
    We hebben samen 2 mooie kinderen en als ik hem met ze samen zie ben ik altijd trots! Soms kijken we elkaar aan als één van de kinderen iets zegt of doet en krijgen we allebei een grote lach op ons gezicht.
    En toen hij afgelopen zomervakantie zei dat hij nog een derde kindje wilde, wat ik totaal niet had verwacht, was ik weer helemaal verliefd!
    En nu, met een derde op komst, ben ik helemaal gelukkig! Helemaal als ik aan de toekomst denk!

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ben gek op mijn man. Een smeltmomentje kan ik zo snel niet bedenken, maar hij is mijn allergrootste liefde en steun. De MMM is misschien wel de ultieme test als stel, maar hij wijkt nooit van mijn zijde..

19. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik hou ook super veel van mijn man.
    hij is echt een super papa en geweldige man
    en tuurlijk hebben wij ook weleens discussies etc maar ik zou hem nooit kwijt willen

20. arwin

arwin Lid

14 nov 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een super lieve man. Hij doet veel in het huishouden en kookt voor ons. (als ik kook krijgen we ruzie ;))

Toen wij in april 10 jaar samen waren en onze zoon 5 weken oud was een hele mooie ketting gekregen die ik al zo'n 8 jaar wou hebben.

Ik zou geen andere man willen al hebben wij ook onze ruzies en ja ook over iets onbenullig...

Deel Deze Pagina