Vanaf vandaag zit ik ook helaas in de MMM, er is bij mijn huisarts vandaag een verwijsbrief opgemaakt voor de feriliteitsarts en gynaecoloog, ik zal begin januari een oproep krijgen. Ook is er nu al bloed geprikt voor chromosomenonderzoek in verband met mijn 5 miskramen waar ik ongeveer eind februari de uitslag van krijg. Ik heb een dochter van 8, ze was 1 van een tweeling waarvan ik er toen ook 1 verloren ben in een hevige bloeding in de 10e week en daarna dus nog 4x mis... Ze gaan kijken of ze achter de reden kunnen komen waarom ik zoveel miskramen heb en waarom ik zo'n belachelijke korte cyclus heb want heb bij de laatste 2 dus géén ei gehad We zijn bezig sinds juli 2008 en tot op heden niets anders dan lichamelijke ellende en we hopen dat er voor ons ook snel doormiddel van hun hulp een beetje duidelijk kan komen zodat wij misschien ook nog van een 2de kindje mogen gaan genieten... Nu is het wachten alleen nog op de brief van het ziekenhuis hier dat we mogen starten in de MMM.
Jeetje loveable, wat een verhaal. Ben je altijd al zo onregelmatig geweest? Aan je tempkaartje zie ik trouwens dat je cycli zelfs maar 13 en 10 dagen waren.'.. Heb je altijd zo'n korte cyclus gehad? En zo onregelmatig? Hopelijk snel duidelijkheid voor je, veel succes!
Lovable..wat een verhaal. Ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop, dat je snel duidelijkheid (en liefst natuu7rlijk het zo gewenste kindje) mag hebben!
Ik weet dat ik vroeger altijd nette cyclussen had van ongeveer tussen de 27 en 30 dagen maar nu sinds we écht voor een 2de kindje gaan sinds juli 2008 loopt ons alles tegen zoals je aan mijn cyclussen kunt zien. Ik hoop dat daarover ook gauw duidelijkheid te kunnen krijgen in het ziekenhuis want dit is echt gekkenwerk... Het is nu maar weer afwachten wat deze cyclus gaat doen maar in de 2 voige had ik ook géén ei, maar dat lijkt me logisch vanwege dat ze zo kort zijn...
Je hebt al een hoop voor je kiezen gekregen! Ik hoop dan ook dat jullie snel antwoorden krijgen en de goede hulp! Succes!
Wat een verhaal meis, heel veel sterkte gewenst. En hopelijk ook snel wat antwoorden inderdaad, onzekerheid is vreselijk. Liefs Zora
Je hebt inmiddels een ander topic geopend, dus deze doe ik dicht. Graag proberen alles in 1 topic te houden Elmo
Eindelijk op 1 januari duidelijk mijn lang verwachte ei gehad, zie positieve ovutest in mijn album en op mijn tempkaartje. Nu maar afwachten dus... Ik heb een doorverwijzing gekregen voor de gynaecoloog en daar moet ik aankomende maandag 5 januari zijn voor een echo om te kijken of alles in orde is vanbinnen, tevens moet ik mijn tempkaartjes meenemen. Eindelijk meer duidelijkheid, daar ben ik erg blij om en hopelijk kunnen ze me helpen om ervoor te zorgen als dit een beebje gaat worden dat deze voor deze keer ook mag blijven zitten...
spannend meid, hoop dat jullie goed hebbben geklust, en dat al die onderzoeken niet nodig zullen zijn....
Meiden hierbij wil ik jullie bedanken voor alles steun de afgelopen maanden hier op het forum. Na mijn bezoek vandaag aan de gynaecoloog zater er weer 4 cystes en mijn eileiders zaten goed in de verdrukking, waarschijnlijk beschadigd. We hebben nu samen besloten ermee te stoppen, ik heb al genoeg problemen gehad met mijn eerste zwangerschap maar een godsgeschenk gekregen namelijk een dochter en nu na 5x een miskraam en cystes (PCO) en mijn chronische ziekte die steeds erger begint te worden besluiten we dan echt de handdoek in de ring te gooien, ik ga weer aan de pil maar omdat ik deze niet de rest van mijn leven wil gaan slikken zal ons uiteindelijke besluit sterilisatie zijn... Ik zal daarom het forum verlaten en wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden, hopelijk komt jullie droom wel uit. Liefs Dit topic mag nu op slot...