hoi dames, Nu wil ik net als wij allemaal denk ik, beetje fatsoenlijk de zomer in, alleen helaas ben een beetje te laat begonnen. na de zwangerschaop en eigenlijk altijd al heb ik van de vreselijke loverhandles! weet je de vetranden op je onderrug! \ Weet iemand een oefening zodat je die spieren kunt trainen zodat ze na verloop van tijd weggaan!? Heb echt dringend hulp nodig want ik vind het zo vreselijk! mijn buik zelf ook maar daar ben ik al druk mee bezig en vind ik minder erg! Help Help!
E Ris een site ofzo, zijn bepaalde oefeningen die je kunt doen, met voorbeelden, als de naam mij te binnen schiet meld ik het. Ik heb het ook gedaan die oefeningen ben 163 cm en was toen 70 kilo, ben nu 163 en 61 kilo.
Plaatselijk vet verliezen is onmogelijk. Je kan het er wel plaatselijk strakker uit laten zien door de onderliggende spieren te trainen. Maar dan zit het laagje er alsnog overheen. Om die lovehandles weg te krijgen moet je dus gewoon afvallen, dan verdwijnen de handles ook vanzelf
mee eens. plaatstelijk vet verliezen kan alleen door wegzuig-praktijken (wat ik je bepaald niet aanraad trouwens, heb daar echt nare dingen van gezien). oefeningen doen word je wel strakker van, maar alleen afvallen helpt om vetjes aan te pakken. en sommige mensen hebben nou eenmaal meer aanleg daarvoor dan anderen; niet eerlijk, wel waar. ik heb ze ook, maar kan er niet zo mee zitten. ben bijna 30, geen 14 meer.
toch fijn dat je nog net zolang bent tips voor de rolletjes bij je rug: op je buik gaan liggen.. en dan je bovenlijf omhoog brengen.. steunend op je armen. je traint daarmee je onderrug en ook je buikspieren..
Ik heb een scheve rug, dus ik heb het aan de ene kant erger als aan de andere kant. Maar ja ik denk niet dat je dat zomaar weg krijgt hoor.
Hier ben ik t niet helemaal mee eens. Ben ooit 32 kilo afgevallen. En natuurlijk zijn die love handles toen minder geworden, maar helemaal weg waren ze toch echt niet. En nog meer afvallen was niet verantwoord. ( mensen vroegen achter mijn rug om al of ik anorexia had) Als je ze helemaal weg wilt hebben denk ik dat liposuctie de enige manier is.
Bij de fitness zeiden ze toen tegen mij dat je dan conditietraining moet doen. Dus fietsen en hardlopen. Nou ik gan af en toe hardlopen afwisselen met lopen. Dus 5 minuten hardlopen en 5 minuten lopen en daarnaast eet ik niet te vet veel groente en fruit als snacks tussendoor en dat werkte meteen voor mijn kont en die lovehandles.
Dit verschilt van persoon tot persoon. Als ik boven mijn ideale gewicht kom, krijg ik ook lovehandles. Als ik weer ga afvallen, verdwijnen deze weer. Dit hoeft niet bij iedereen zo te zijn (jij als voorbeeld). Maar jouw geval is niet bij iedereen zo hoor! En liposuctie is wel erg drastisch!
Ik weeg 55 kg. bij een lengte van 1.72 m. Vind zelf niet dat ik dunner moet worden. Maarre heb wel lichtelijk last van kleine lovehandles...t'is niet anders.
ik heb ze ook en als ik afval raak ik me borsten kwijt en heb al niet zo veel. me zwembandjes blijven zitten waar ze zitten haha. mijn lichaam valt dus op de verkeerde plekken af. ikweeg nu 64 kilo met 180 dus wel slank maar die bandjes blijven er