wil even iets kwijt.. als waarschuwing ben opgebeld door Nederland energie maatschappij... ze komen met een praatje dat je overstap maar dat je huidige energie leverancier nog je netbeheer doet.. ook dat je met inkoopprijs tarieven krijgt.. ik heb het opgezocht en het is een discussie op tros radar en consumentenbond. helaas ben ik wel de dupe van maar als julie zo een telefoontje krijg.. afkappen.. je wil geen welkomstpakket... bij deze.. NIET intrappen
Kan je het niet meer afzeggen ? meestal kan je 2 weken na dat je telefonisch akoord bent gegaan nog afzeggen
ja binnen 7 dagen aangetekend brief sturen. maar wil bij deze topic mensen waarschuwen om gewoon af te kappen.. niet op in gaan geen telefonisch band te doen. zit je gelijk aangemeld
mijn moeder is ook benaderd en die is er in 1e instantie ingetrapt.... ik heb haar gelijk gewaarschuwd het niet te doen en te blijven waar ze nu bij zit... ze is op een dinsdag gebelt... en donderdag had ze de papieren binnen en vrijdag is er een aangetekende brief gestuurd naar hun... die hadden ze maandag binnen dus dan is het net te redden binnen die 7 dagen... ze is er gelukkig nu vanaf alleen blijven ze haar wel bellen etc...
haha wat toevallig b elde ze mij net... de man mevrouw stoor ik u ? ik zeg ja heel erg heb visite o zegt hij dat is gezellig ik zo ja super gezellig lekker buiten in de tuin in de zon en straks lekker de BBQ aan... Hij o super lekker... Ik zeg maar even voor de duidelijk heid ik heb geen intresse hij waarom neit mevrouw.. ik zeg ik hou niet zo van oplcihters en zit best waar ik nu zit al kan ik 100 keer goedkoper kan het me niks schelen vind het allemaal goed zo hij oh mevrouw maar.. ik zeg niks maar ik ben het gebel nu zat dus ik ga nu ophangen en verder genieten van het zonnetje butien haha benieuwd of ze nog meer gaan bellen
heb net gelezen op een site dat iemand die belde werkte niet eens voor de bedrijf maar voor een callcenter en dat ze na aanleiding van een gesprek met iemand die vertelde dat ze eens wat moest gaan oplezen wat ze probeert te verkopen haar baan heeft opgezegd..
ja hoe ik het bereken zit ik dan ook in de 7 werkdagen.. gister papieren ontvangen en maandag aangetekend brief sturen.. dan zou die daar wel dinsdag aankomen denk ik.
oh trouwens ook gelezen dat ze ook zo op je deurmat kunnen staan met het opdracht om meters te vervangen en dan een papier te overhandigen die getekend moet worden en blijkt een overeenkomst te zijn
een kennis van mij heeft dus ook.op een callcenter gewerkt en echt alles van die energie maatschapijen gaat via centers en moeten ze het op lezen van een scherm nou ze heeft daar 1 week gezeten het zijn echt vieze oplichters.en kijk uit hoor want ze willen het ook doen onder het mom van vrijblijvende info op sturen.ik kap ze echt gelijk af.en oja die 7 werkdagen is 9 echte dagen.en ze moeten accort gaan met een telefoontje.nee ik blijf gewoon bij mij 'dure' nuon zoals ze dat dan zeggen want als je over gaat moet je wel de netwerk kosten blijven betalen aan de netwerk beheerder,in mijn geval dus nuon
welkomstpakket bij hun = AANMELDING! (en dus kun je er nog maar 7 dagen onderuit! als je na die tijd er onderuit wilt krijg je nog een dikke boete ook! als je wel naar hun toe wilt overstappen heb je ook nog het risico dat je een boete krijgt van je huidige energieleverancier als je het contract wilt beeindigen) ze vragen je bankrekeningnr etc en willen dat je op bandje inspreekt dat je toezegt! hier is al vaker een topic over geweest op het forum, maar je kunt niet vaak genoeg gewaarschuwd worden.... niet doen dus!
nou ze moeten maar proberen een boete geven. staat nergens in hun voorwaarden voor het 7 dagen bedenktijd