man allergisch voor mij

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Klinkt misschien vreemd de titel hoor

    Maar sinds mijn man en ik gemeenschap hebben en geen condooms gebruiken krijgt mijn man op zijn eikel allemaal rode blaasjes wat vreselijk jeukt. Zolang we een condoom gebruiken heeft hij nergens last van :oops:
    Ben al bij de huisarts geweest maar ik heb geen SOA ofzo. Zou ook iet weten hoe ik daaraan zou moeten komen aangezien ik alleen me man heb ookmijn man heeft geen SOA

    Herkent iemand dit, ik voelme er niet zo prettig bij en nu gebruiken we dus steeds van die stomme rubbers puur zodat hij geen jeuk kan krijgen :oops: :oops: :oops:
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb wel eens gehoord dat hij idd allergisch kan zijn voor jou 'vocht' zeg maar... Het is volgens mij zelfzaam, maar dat weet ik niet zeker!
    Misschien kun je het eens aan je HA vragen?
     
  3. Niet meer actief

    is hij al naar de dokter gegaan voor tests???

    xxx
     
  4. Niet meer actief

    Ik heb het met de huisarts erover gehad en ik ben getest en heb geen soa.
    Wij gaan alleen met elkaar naar bed en zolang we condooms gebruiken is er niets aan de hand maar zodra we het zonder doen krijgt hij gelijk jeuk en rode bultjes. Echt heel vreemd
     
  5. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Jeetje...wat vervelend. Ik heb idd ook wel eens gehoord dat een man allergies kan zijn voor het "vocht" van z'n vrouw. Hopelijk is er iets voor te vinden, al eens op het internet gezocht?
     
  6. Niet meer actief

    ja ben dus op zoek gegaan op het net maar kan niks vinden. Ik vind het best rot omhet erover te hebben omdat ik me schaam. kan mijn vocht te agressief zijn ofzo
     
  7. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heeft je man een gevoelige huid misschien? Misschien helpt het dan om regelmatig een vaginale douche te nemen ivm zuurtegraad. Heb je zelf nergens last van?
     
  8. Niet meer actief

    Ik heb zelf nergens last van een vaginale douche durf ik nu niet aangezien ik zwanger ben.
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    T zou inderdaad ook kunnen komen doordat de zuurgraad van je vagina veranderd als je zwanger bent!
     
  10. Niet meer actief

    hij heeft het ook als ik niet zwanger ben dus weet niet if het daar aan ligt
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dan kan het een allergie zijn....
    Ik heb daar wel eens van gehoord, maar weet er verder ook niets van... Inderdaad wel heel vervelend!!
    Ik zou eens bij je HA informeren!
     
  12. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik kan je verder niet helpen, heb geen idee meer.
    Suc6 met vinden van een oplossing.
    Je hebt toevallig niet een schimmelinfectie?
     
  13. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Het lijkt wel iets van een schimmeltje.
    Wat hij kan doen is Gynodaktarin vragen aan de huisarts zelfs jij kan dat gebruiken volgens mij tijdens de zwangerschap.
    Als het een schimmel is dan heeft hij er in ieder geval minder last van.

    Lotte.
     
  14. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Klinkt inderdaad als candida albicans ( schimmelinfectie dus ) Ik ben sinds deze zwangerschap een expert geworden :oops: . Jij hoeft er dan geen last van te hebben, maar je hub kan er dan evengoed wel last van hebben. Hij kan er inderdaad een anti-schimmel zalfje voor krijgen. Jij zal ook behandeld moeten worden dan anders blijven jullie elkaar aansteken.

    Angelina
     
  15. Niet meer actief

    Bedankt meiden voor jullie antwoorden. Manlief is lekker eigenwijs en wil er niet voor naar de huisarts en nu?
     
  16. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Mannen...ze zijn allemaal het zelfde. ;)
    Laat jij je toch even controleren op een schimmelinfectie?! Mocht jij het hebben, krijgt je mannetje ook meteen een zalfje zonder dat hij zelf naar de ha moet.
     
  17. Niet meer actief

    Kan een schimmel ook vanzelf weer verdwijnen? Mijn man hefet het namelijk 1 week ongveeer en dan trekt het weg, als hij het heeft gerbuiken we altijd condooms en dan gata het weer over.
    Heel vreemd dus allemaal

    Maar ik ga me anders even laten onderzoeken op schimmel
     
  18. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Een schimmel is erg vervelend en verdwijnt meestal niet uit zichzelf. Waarom moeilijk doen? Als het idd een schimmel is krijg je gewoon een zalfje en is het probleem met een week opgelost.
     
  19. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Succes, ik ben benieuwd wat de dokter zegt!

    Groetjes Senna
     
  20. Niet meer actief

    moeilijk omdat het toch na 1 weekn weer weg gaat bij mijn man en ik nergens last van heb
     

Deel Deze Pagina