Hallo Meiden, Ik ben weer terug van weg geweest. Inmiddels lekker verhuisd en alles overleefd Ben weer helemaal happy en alles gaat naar wens. Eindelijk weer terug in mijn geboorte plaatsje Zie dat er een hoop nieuwe zijn bij gekomen en dat de site vernieuwd is. Toppy hoor ziet er goed uit. Hoop dat jullie mij niet vergeten zijn Maar ik doe weer lekker mee. Liefs Lover
Nou rust heb ik zeker de grootste spanning is weg.Maar merk in mijn dromen dat ik nog heel wat te verwerken heb. Maar alles goed komt goed. Thanks meid Liefs Lover xxxx
maar dan wordt je gelukkig weer wakker in een rustige omgeving, tuurlijk zul je verwerken, maar dat gebeurd ook altijd pas als je tot rust komt, het begin is er
Ja gelukkig wel. Hij heeft wel vaker last van hoofdpijn maar dat is normaal zei de kinderarts wordt met de tijd wel minder. We hebben echt mazzel gehad met hem. Later hoorde ik dat er een meisje was aan overleden. brrrrrrr Liefs Lover
Jeetje, daar krijg je dan wel even de koude rillingen van als je dat hoort. Gelukkig gaat het beter met je mannetje.
welkom terug meid fijn dat je weer hier kunt komen is de verhuizing goed gegaan? groetjes liefs caruli
Welkom terug. Ik ken je verhaal niet, maar wil je in ieder geval wensen dat je tot rust kan komen en dat het snel beter gaat met je zoontje.