Wie weet waar je leuke ooievaars kunt kopen die je op het raam kunt plakken/hangen of in de dakgoot kan zetten??
www.koterkado.nl daat kan je allemaal leuke dingen vinden om de geboorte van je kindje bekend te maken...
Ik ben op zoek naar zo'n ooievaar die je aaan de buitenkant van het raam plakt, en dat het dan lijkt of het raam gebarsten is....
http://www.3d-ooievaar.com/[/quote] gaaf is deze he?? een jaar geleden zagen we deze ooievaar voor het eerst in eindhoven en zeiden tegen elkaar, zoiets willen wij ook!! heb m nu in mn favo staan, mocht ik ooit een kleine mogen begroeten, dan vliegt ie bij ons ook naar binnen!!!
Bij Kidsroom in Beuningen kan je hem kopen, ook ik vind hem helemaal te gek... (heb nog paar maanden) Jammer dat Beuningen niet bij jullie om de hoek ligt. Groetjes Daphne
Ik zelf ben op zoek naar een klassieke ooievaar, van hout, voor in de dakgoot of op de dakkapel. Deze vind ik trouwens ook erg leuk: Die zouden we op het ruitje boven de voordeur kunnen hangen, het is zo'n type makelaarsbordje.