Hoi, Ik heb gekozen voor de lovette, met cerazette was ik dagelijks ongesteld. Zonder ac ben ik heftig gaan menstrueren. Ben heel benieuwd naar de ervaringen
Ik heb toen ik de pil vroeg Lovette gekregen. Was hier erg positief over. Opeens kreeg ik van de apotheek echter alleen de stofnaam. En dat was een strip met van die witte bolle tabletjes. Precies hetzelfde zeiden ze want lovette was eruit?! Oke ik daarmee begonnen. Oplaatst kreeg ik vreselijk veel klachten, hoofdpijn, ik was extreem emotioneel (zelfs met gtst zat ik mee te janken?) ik voelde me depri etc. Ik naar de huisarts bleek die lovette er nog gewoon te zijn. Ik op recept gekregen dat ik persee lovette moest. Keer daarna probeerde de apotheek me nog een keer die andere aan te smeren nou mooi niet hoor! (dus let daar op als je een herhaling gaat halen) Dus ik vond het idd een prima pil!
thnx. Ik kan hem maandag halen maar gisteren de apotheek gebeld en ja hoor, ik zou ook bmerk krijgen. Na wat zeuren zouden ze me de echt klaar zetten, was wel wat duurder , 21euro v 3 maanden. Verzekering vergoedt tot 50 euro per jaar.. ook zoiets.. Maar goed Blijft de ongesteldheid hier ook mee weg ?
Bij mij wel ik slikte zelfs 2 strips zonder problemen en dan mn stopweek. Met het b merk had ik trouwens ook doorbraakbloedingen erbij wat ik normaal nooit had.
Gek he? Ben benieuwd.. moet eerst uit mezelf weer ongesteld worden na drama cerazette en daarna 10 dagen met primolut.. Volgens mij ben ik al meer dan 28 dgn onderweg
Ik heb de Lovette altijd als fijn ervaren. Heb voor de Lovette microgynon en een merkloze pil gehad maar dat viel tegen. Ik heb met de herhaal recepten altijd "Stampij" gemaakt dat ik alleen het merk wilde en geen goedkoper alternatief, verzekering dekte t gewoon. Ik ben vorig jaar ermee gestopt ivm kinderwens en na 1 maand ontpillen was ik al zwanger maar ik ben blijkbaar super vruchtbaar.
Ik ben nu op pildag 3 met lovette.. 1e genomen op 1e dag v menstruatie. Mijn goed wat een vloedgolf .ik dacht als ik gelijk begin dan stopt de menstruatie vast gauw Zou dit al van de lovette komen ? Of mijn eigen natuurlijke menstruatie .. Zucht wat een gedoe als vrouwzijnde soms .. bah
Rustig hier .. ik zit nu op dag 8 van de pil, vloedgolf was op dag 6 gelukkig weg maar heb nu vreselijke hoofdpijn. 2 paracetamol en 2 ibuprofen helpt niet pff..
Ik ben op me 13de begonnen met lovette, was hier er tevreden over. Later is dit vervangen Door alleen de stofnaam, ook hier was ik erg tevreden over. Heb met beide nooit doorbraak bloedingen gehad, ook niet als ik hem 2 maanden doorslikte.
oke thnx voor je antwoord. Ik zie dat jullie misschien voor iui gaan. Zo ben ik zwanger geraakt er is hoop hoor ! Succes
Ik heb deze geslikt voordat we aan onze kinderwens begonnen.. Ben vroeger begonnen met microgynon 30, maar kreeg daar steeds meer last van (buikkrampen enzo).. Toen overgestapt op Lovette en is me prima bevallen Nooit doorbraakbloedingen gehad en geen bijwerkingen.. Dus hier een positief verhaal