hoi , Ik ben nieuw hier en loop al een paar weken te googelen maar, kan geen antwoord vinden en hoop dat hier iemand is die misschien kan helpen. Op 10 feb heb ik mijn implanon laten verwijderen. Deze zat er al 3 jaar en 4 mnd in dus moest wel. Tijdens mijn implanon was ik ongeveer 1x in de 3mnd een soort van ongesteld. Voor ik weer aan andere anticonceptie wilde gaan wilde ik eerst weer een menstruatie hebben even schoonmaken ofoz hahaha Echter hebben mijn partner en ik anderhalve week na verwijderen gemeenschap gehad. Niet veilig beetje dom en naïef. Zijn nog niet druk bezig met kinderen Echter heb ik nu al 4 wkn lage buikpijn lijkt op menstruatie pijn maar toch anders. Ik ben met vlagen heel erg misselijk en duizelig. Verders heel erg moe en heb steeds hoofdpijn en nog meer van die kwaaltjes. Ik heb al 4 testen gedaan en zijn allemaal negatief, maar heb ook nog steeds geen menstruatie. De HA zei dat ik het nog 2 wkn moet afwachten. Wat denken jullie?? Zwanger niet zwanger iemand???
Hier heeft het 8 weken geduurd voordat mijn menstruatie op gang kwam. Wist zeker dat ik niet zwanger kon zijn, maar toch wordt je onzeker hiervan. Het kan dus inderdaad een hele tijd duren voordat het weer op gang komt en ja als je het onveilig gedaan hebt is er ook een kans op een zwangerschap. Als de testen negatief zijn, kun je er wel vanuit gaan dat het klopt. Ik denk dat de "zwangerschapsverschijnselen" komen ven het ontpillen zeg maar. En anders inderdaad over een week of 2 week eens testen.
Bij mij duurde het ook een maand of twee voordat ik voor het eerst weer ongesteld werd na Implanon. Dus inderdaad toch nog maar even afwachten en anders over twee weken nog eens testen.