Hallo allemaal, ik zie door de bomen het bos niet meer . Voor 2 overnachtingen in de zomervakantie zoeken we nog een camping op zo'n 400/500 km van nederland. We willen kort genieten van die omgeving, voor we doorgaan naar natuurgebied Marais du Cotentin . We reizen met caravan. Eis is eigenlijk dat er water is (liefst zee of rivier), iets van een speeltuin voor de kinderen en uiteraard net sanitair. Verder hoeft het zéker geen 4/5 sterren camping te zijn voor die paar dagen. Eerst keek ik aan de kust, tussen entretat en dieppe. Prachtig lijkt me dat! Ik kwam uit bij Huttopia la falaises - op papier een perfecte camping.. maar de recensies zijn niet geweldig. Bij de stadcamping van Entretat kun je niet reserveren van te voren (en we willen toch wel zeker weten dat er plek is) Inmiddels is een mooie, fijne camping in een natuurlijke omgeving in de richting van Rouen ook prima (aan de seine ofzo?) Wie heeft er een tip? Nederlands of engelstalige receptie zou leuk maar ook niet perse noodzakelijk.