Oeh jammer, ik kende iemand met een (oude kleine vochtige) caravan op een vaste plek op een kleine camping in luxemburg die ze verhuurde voor 100€ in de week aan familie en bekenden. Alleen die hebben ze net weggedaan. Maar zo iets staat soms ook wel op airbnb denk ik? Ik heb veel vaste plekken met oude caravans gezien daar in elk geval
Dat laatste hoeft niet hoor. Dochter doet nu hbo en heeft om de haverklap vakantie in een random periode. Zij gaat dus begin april met een werkende vriendin voor 230 euro pp naar Parijs met de trein.
Dat Curacao idee was hier ook de oorsprong maar werd al snel afgeschaald naar Lloret de Mar toen ze de prijzen zagen. Daar deed overigens niemand moeilijk over 15 en 16 jarige. Geld is geld daar geloof ik haha…
Het is hier inmiddels veranderd naar bali ze willen daar zeeschildpadden redden Het is via een organisatie daar dus dat is wel fijn. Iniedergeval iemand die een beetje op ze let.
oh dat klinkt ook gaaf - dat zou mijn moederhart alleen wel weer erg zwaar vinden... zo ver weg! Dochter heeft geboekt! Flixbus en een 'pod' - een soort trekkershutje- maar dan leuker van vorm - en dan de iets grotere variant voor 4 personen; met daarin keukenblokje en wc (die zat in de kleine niet) . Het verschil was 30 euro - (nu dus 210 euro voor een midweek) en die hebben wij betaald .Ik vind het niet prettig als ze snachts slaapdronken over de camping moeten om naar het wc gebouw te lopen. Dus prima zo. Verder start vanaf de camping gelijk: Mullerthal Trail Route 2 - een prachtig gebied dus en genoeg te ontdekken zonder dat ze eerst een stuk moeten reizen weer.
Ja vind ik ook hoor Hoop dat het nog veranderd Maar, ze zijn samen. Worden dan op het vliegveld daar opgewacht en er is dus controle op waar ze zijn. Ze kunnen met iemand van de organisatie uitstapjes maken en verder verblijven ze gewoon bij die schildpadden opvang. Dus dat is denk ik dan beter dan zomaar ergens rondtrekken of een zuipvakantie hebben o.i.d. Plannen van jullie klinken goed!