ik doe zelf altid op deze pagina mee, helaas nooit gewonnen. wel via andere sites prijzen gewonnen: o.a. ouders van nu , libelle e.d
2x op facebook wat gewonnen. 2 kaarten voor q base en een pakket twv 100 euro van global impact. Zaten pyama's ondergoed,sokken, muts sjaal handschoenen oorwarmers en haarband in van K3 en minie mouse in. De meiden vonden het geweldig.
4 kaarten voor beekse bergen via marktplaats! 1 telefoon met q-music ouders van nu: playgro speelkleed.
Online doe ik weleens mee, maar win nooit echt wat. Daarentegen bij de Radio en in de WIJ jonge ouders belachelijk veel. Teller staat nu op 49 dingen!
Bij deze mijn gewonnen spullen (niet alles genoteerd wel veel): - kaartjes P!NK - Ben Saunders cd - Guus Meeuwis concert - Alain Clark + Roel van Velzen concertje - 120 euro benzine geld - 5380 euro - dvd's andre van duin - disney dvd's 25 stuks - gooische vrouwen dvd - 1 jaar lang wasmiddel - limolunch - weekend Landal GreenParks - kinderstoel - fietsstoel voor - fietsstoel achter - loopkar - wipstoel - buggy - paraplu voor aan kinderwagen - tent - kabouterlamp - avent flessen + borstkolf - aankleedkussenhoes - koffer met naam - bad - baby born interactive - zitzak - woezel en pip servies - naamlabels - babyfoon 2x - stoomblender BIZAR eigenlijk zoveel maar ik klaag niet
Hier 5x wat gewonnen via het delen op Facebook! (ben ook wel irritant fanatiek denk ik).. en 1x bij de Margriet geloof ik (online)
Wat leuk zeg, ik ga ook eens meedoen met wat prijsvragen. Maar krijg je daardoor dan alleen niet heel veel reclame binnen via mail en/of post?
reis naar las vegas & grand canyon reis naar new york beide via radio 538 via een ander forum eens een enorm formaat canvas (eigen keuze foto) en einde van het jaar de ouderjaarsloterij