Kado idee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Meis28, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik wil mijn man wat leuks geven volgende week voor zijn verjaardag maar wat?!? Ons kleintje wordt dan ook een half jaar dus heb al bedacht om een lijst (waar verschillende passe partouts inzitten) te geven met fotootjes van de geboorte en daarna en een voet afdrukje met verf en eventueel een gedichtje oid. Daarnaast dacht ik aan een sieraad voor ons beide. Maar ik vind de standaard plaatjes vrij saai. Wel weer handig omdat je daar ook wat in kan laten graveren en naast een kettinkje draagt m'n man niets qua sieraden. Iemand een idee?

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Zo'n fotolijstje is leuk maar ik vind het niet echt een mannending kado met voetjes etc
    Misschien is een paspartoe wel leuk? Dat kan je redelijk makkelijk maken met een digitale foto en wat bewerken.

3. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Heeft hij ook hobby's ofzo? Wellicht kan je daar dan wat mee qua cadeau? Mijn man is gek van bbq-en en krijgt dus iets van Weber wat hij graag wil hebben! ;).

Verder van de kids een mooie tekening of schilderij. Kun je evt ook een hand/voetafdruk op maken. Voor baby's is een voetafdruk dan wel het makkelijkst, hun hand knijpen ze namelijk samen zodra die iets voelt... ;)
    Ik heb vorig jaar een klein canvas gehaald bij de Action en eerst uk lekker laten kliederen voor de ondergrond, dan drogen en met een andere kleur de voetafdruk er later bovenop gemaakt. Evt nog een korte tekst/ datum toevoegen?

Ik heb voor moederdag 2 jaar terug een ingelijste voetafdruk van onze oudste gekregen. Die staat nu samen met 1tje van onze jongste van dit jaar in de kast te pronken.

Wellicht kun je er iets mee. Succes!

4. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een horloge waar je op de achterzijde wat kunt graveren?

Andere ideeën:

- weekendje weg (met of zonder kind)
    - een High Beer (als hij een bierdrinker is)
    - een bierbrouw-set / cocktail set (idem)
    - een belevenis, zoals een parachute-sprong, proefles vliegen, circuit racen etc.

Succes!

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou namens je kindje inderdaad een knutsel geven en van jezelf een echt cadeau voor hem van jou of een etentje oid.

Tips;
    Iets voor hobby
    bios
    gereedschap
    zonnebril
    horloge
    nieuwe portomonee
    game

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Het punt is: Hij heeft geen speciale hobbies en eigenlijk maak ik hem blij met : gewoon niks hahaha! Hij geeft er totaal niet om!! Toch denk ik aan een mooi sieraad ofzo, maar wat.. alles is zo standaard

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Een dagje weg met jou?
    Avondje uiteten, bios?

Of een abbo op een manne tijdschrift?

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat zijn ook altijd leuke dingen ! Al zit ik meer aan iets speciaals/blijvends te denken ivm de geboorte van ons zoontje. Denk dat hij dat dan wel weer leuk vindt. En dan misschien ook iets voor mezelf :-D

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb voor mijn man voor vaderdag zo'n fotolijstje gemaakt met meerdere foto's en dat vond hij echt heel leuk! Verder geef ik hem meestal ook een zelfgemaakt bonnenboekje, met daarin coupons die hij bij mij in kan leveren voor bv een dagje koffie zetten, een dagje uitslapen, uit eten, bios, massage, een uur alleen met mij en een uur zonder mij en de kids, een coupon waarin ik een keer een taak van hem overneem zoals de vuilnisbak buiten zetten en een 18+ sectie (beloof geen dingen waar je spijt van gaat krijgen :p ) Je kunt er van alles in zetten wat je denkt dat hij leuk vindt. Is hier een succes!

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Zoontje heeft voor vaderdag en verjaardag ml geknutseld en wij gaan morgen nachtje weg....

Deel Deze Pagina