Low budget/ laid back bruiloft, tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sakura123, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ik weet niet of je het wat vind maar ik heb een hele mooie bordeaux rode galajurk die ik heb gebruikt als trouwjurk. Als je wilt mag je hem lenen (is een maat 48/50) ik was ook zwanger toen ik trouwde vandaar.

2. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Wij trouwden ook lowbudget, mijn man wilde het heel klein doen, ik iets meer, zo waren we beiden tevreden.

De avond voor onze trouwdag bij mijn ouders alles klaar gezet voor de lunch.
    Volgende ochtend zelf make-up en haar gedaan.
    Om 11.00 waren alle gasten (12) bij het gemeentehuis. Daar hadden we de trouwzaal waar je met maximaal 30 gasten in kon zonder extra kosten. Daarna naar mijn ouders huis (woonden zelf op een mini flatje), daar hebben we uitgebreid geluncht. En toen zijn we lekker naar huis gegaan en hebben mijn ouders de boel opgeruimd. Mijn schoonvader is hobbyfotograaf, dus hij heeft foto's gemaakt .

's avonds zijn we saampjes heerlijk uiteten geweest in ons trouwpak. Haha, ze wisten bij dar restaurant van niks, dus was wel lachen zo opgedirkt aan te komen zetten. Hihi.

Het weekend erna hebben we met vrienden geproost in de kroeg en klaar :)

Mijn ouders hadden nog petitfourtjes geregeld en prosecco. Van mijn schoonouders kregen we het fotoboek fotoboek. Mijn jurk kwam bij Assepoester in Arnhem vandaan. Was een bordeauxrode avondjurk (wit is ook niks voor mij) voor 150 euro in de sale :) en hij zat heeeerlijk :)

Ik had zwarte schoentjes erbij en die draag ik nu nog vaak met kerst of andere bruiloften. Dus die hebben hun geld ook wel opgebracht. Alles bij elkaar kostte het nog geen 1000 euro.

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Een kleine tip maar: kijk voor betaalbare, feestelijke plussize positiemode eens op ASOS | Shop the Latest Clothes and Fashion Online
    Daar kun je heel goed slagen! Wel even je maat omrekenen naar UK-maten, maar daarvoor hebben ze ook maattabellen op de website.

Deel Deze Pagina