Low Budget mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door littlejamie, 4 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    Hey meiden

Hier kunnen de mama's kletsen, die net als ik een Low Budget heeft... dus soms of erg vaak het dubbeltje moeten omdraaien om rond te komen...

Hier kunnen wij elkaar helpen, en gewoon even ons verhaal kwijt en meschien elkaar tips geven

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Nou zal ik de spits dan maar af bijten? Ik val namelijk ook zeker onder het kopje low budget mama. ;)

Ik ben een alleenstaande mama van een klein mannetje van 2 maand jong en ik heb in de maand niet veel te besteden. Dit komt mede omdat de vader van mijn zoontje weinig tot niks bij draagt aan de kosten. Maar mij hoor je niet klagen, ik moet op letten op wat ik uitgeef maar als ik dat doe red ik het wel. Dat betekent voor mij, opletten op actie's, in de supermarkt het huismerk kopen en gewoon geen geld aan onzin uitgeven!

Lijkt me leuk om tips etc met andere mama's uit te wisselen.

Alvast een tip van mij: Bij de kruidvat heb ik vandaag 2 actieproducten gekocht voor 4 euro in totaal en daarbij kreeg ik gratis een fles wasmiddel! Toch mooi mee genomen dacht ik ;).

xxx

3. littlejamie

3 mrt 2010
    34
    0
    0
    Hey hey meis

Hier hebben we gewoon een te laag inkomen... om goed en normaal rond te komen, zelf heb ik een zoontje van 8 maanden en ja... schulden...

wij kopen ook veel afgeprijsde producten... maken dan eten en gooien het in de vriezer.

tip: op hives heb je groepen die gratis kleding en zo weggeven zowel voor de mama als de kleintjes en speelgoed... soms kom je er zelf voedsel pakketten tegen... en ja... het enige wat je betaald is kosten om het te verzenden... maar moet je indenken een grote doos vol van bijna 10 kilo voor 7 of 8 euro...

Maar je mag best wel klagen hoor als je daar zin in hebt :p

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hm nog niet echt veel verteld hier he. staat al een tijdje stil ???

maar ik ben ook een low budget mama. kijk ook erg uit naar waar ik me boodschappen haal. en waar ik de luiers enzo haal. acties en aanbiedingen ben ik gek op!!

in ieder geval ik weet niet zitten jullie in een huurhuis? koophuis?

Deel Deze Pagina