Ik zie niet heel veel mensen uit mijn regio, dus ik vroeg me af of die er wel waren. Vandaar dit topic. Ik hoop hier gezellige moeders en/of toekomstige moeders te vinden om gezellig mee te kletsen! Ik zelf kom uit Veenendaal en ben er net achter dat ik zwanger ben. het is allemaal nog zo onwerkelijk, en het lijkt me leuk om onze verhalen te delen.
Hoi happy girl, ik ben anne 27 jaar en ik woon in veenendaal. Mijn man en ik proberen zwanger te worden ik kan over 2 dagen testen. spannend dus. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap, waar woon je in veenendaal? Wij wonen in veenendaal oost ( nieuwe gedeelte) groetjes anne
haha das wel heel dichtbij daar zijn wij ook aan het kijken voor een woonhuis, wonen nu op zuiderkruis, dus kijken op jullie neer
Haha dat is zeker dichtbij, wij wonen aan de mac bridestraat, (zijn die nieuwe huizen aan het water). Waren jullie al lang bezig om zwanger te worden? Ik vandaag nog steeds niet ongesteld, ga morgen maar eens een testje doen. Wel al een paar dagen last van mijn darmen. Ik weet het niet, lastig hoor. Hoe gaat het met jou zwangerschap? Groetjes anne
Bij ons was het raak in de 3e maand ik voel af en toe wat maar ben ook nog erg onzeker, wil het eerst eens zien op een echo, denk dat het dan anders is, dan heb je het echt gezien, het is nu nog zo onwerkelijk. maar ja de echo duurt nog 4 weken hoelang zijn jullie al bezig dan?
Hoi hoi Ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil en ik werd pas voor het eerst ongesteld in november.... Ik had dus geen cyclus.. Ik liep in tussen al bij de gynaecoloog, die had me net medicijnen voor geschreven een paar dagen later werd ik spontaan (zonder medicatie) ongesteld. Daarna werd mijn cyclus regelmatig en hoefde ik ook niet meer terug te komen bij de gynaecoloog. Behalve deze maand dan, 1 dag overtijd en nog geen menstruatie te bekennen. Heel irritant, test vanmorgen was negatief. Afwachten duss. Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent, ik ben 4 jaar geleden al eens zwanger geweest, dat eindigde na een aantal weken in een miskraam. Ik had in het begin ook weinig symptonen, maar na een aantal weken begon het kotsen..niet een beetje (maar de hele dag door). Zelfs nog voor in het ziekenhuis gelegen (uitdroging).. Maar ja, ik denk dat je vanzelf wel wat kwaaltjes begint te merken. Komt vast allemaal goed. Groetjes anne
ik hoop dat de kwaatjes wegblijven natuurlijk . Ben je zwanger? ik zie dat je al 5 dagen overtijd bent? ik hoop het voor je!
Hoi Hartstikke zwanger hoor, vanmorgen nog even bij de huisarts geweest, test was ook daar positief Nog niet echt last van kwaaltjes, maar dat komt vanzelf wel... Liefs anne
Wauw!!! Gefeliciteerd!!! Geweldig toch! Ik heb ook nog geen kwaaltjes, vanochtend test van Moeders voor Moeders gehad en ben nu 6 weken dus mag meteen gaan beginnen met MvM.
Ja het is helemaal super, zijn ook helemaal in de wolken. Ooh wat goed van je, dat je meedoet aan MvM. Heb jij al een verloskundige uitgezocht in veenendaal. Wij hebben vandaag bij de huisarts allemaal foldertjes meegekregen en moesten er zelf 1 uitzoeken. Heb ik me nog niet echt in verdiept. Groetjes anne
wij gaan naar de eikenlaan Welkom bij de Verloskundigen Veenendaal - groot in klein dit is de site. Er zijn er 2 in Veenendaal. Nog 1 andere, maar dit is een grote en hele bekende. Heeft mijn moeder ook nog gezeten Volgende week hebben we intake en dan over 2 weken echo heb jij al gebeld dan?