Even wat luchtigs tussendoor. Wat wilde jullie vroeger worden? Heel vroeger dacht ik dat je later een dier werd, toen wilde ik een tijger worden. Daarna wilde ik bij de chinees werken, en daarna vrouw van lichte zeden (reden we vaak langs vond ik prachtig ) haha
kwam er nooit uit en dat heb ik nu nog steeds later iets met computers maar toen zat ik al op het VMBO. Uiteindelijk geleerd voor directiesecretaresse, maar dat vind ik vreselijk werk
Ik wilde juf worden op de basisschool, want dan kreeg je van alle jarigen wat lekkers als ze de klassen langs gingen om hun verjaardag te vieren... whahaha. Ik heb nu mijn tweedegraads onderwijsbevoegdheid VMBO Zorg en welzijn, ik kan alleen geen werk vinden, daar ik wel graag een vaste baan wil, daar ik die nu ook heb en ML reeds op uitzendbasis werkt. Zolang hij geen vaste baan heeft kan ik geen baan nemen voor 2-3 dagen in de week zonder vastigheid.
Kraamverzorgster! Oh my, dat is hem niet geworden hoor Ik dacht dat je dan enkel lekker met die baby mocht knuffelen, leek me een leuke baan!
Ik ook! Heb mijn eerste stage ook ik de kraamzorg gedaan. Ik was 16 en was alleen maar bezig met de was, smeren van beschuit en boterhammen. Ontzettend afgeknapt! Inmiddels verpleegkundige in de ouderenzorg iets waarvan ik altijd riep dat ik niet wilde en nu mijn hart aan verloren ben 😉
ik wilde graag archeologe worden.. leek me zo cool om met je kwastjes en schepjes gouden bergen op te graven. ik ben uiteindelijk maar moeder geworden! dat was ook iets wat ik graag al jong wilde zijn en das gelukt
Ik wilde al heel jong advocaat worden. Uiteindelijk heb ik ook Nederlands Recht gestudeerd (en stage gelopen op een advocatenkantoor). Maar toen raakte ik zwanger van ZL en zag ik wel in dat ik geen carrièremoeder wilde worden.
Juf, kapster, ballet danserina (ja echt!) haha! Dierenarts, stewardess. Ik kon niet kiezen! Nog steeds niet, ik vind zoveel dingen leuk! Ik werk trouwens als teamleidster op kantoor (administratie) Heeeeel iets anders Oh ja en mama, dat is gelukt! 2 keer zelfs <3
Juffrouw, archeoloog en moeder. Dat laatste is in elk geval gelukt . En werk uiteindelijk als secretaresse .
Ik wilde bakker worden, ben dol op brood. Tot ik hoorde dat bakkers om 2 uur s nachts hun bed uit moeten... Daarna wilde ik piloot (bij voorkeur f16's) worden, maar toen kreeg ik een bril en viel die droom in duigen, plus dat mn ouders zeiden dat ik dan heel goed moest sparen want hun gingen het niet betalen.