inpakkenenwegwezen.nl op marktplaats staat ook nog weleens wat leuks voor weinig vakantieveiling tegenwoordig kan je ook camperen in luxe tents.. vaya.nl (ziek snel iets staan voor 245,- eind Mei) sunweb.nl er is genoeg hoor,,,google maar ns op low budget vakanties...
eten meenemen in het vliegtuig kan en mag gewoon hoor wij namen voor zoonlief potjes groente en fruit voor nee dus ik zie niet in waarom bijv een pot doperwten met wortels niet zou kunnen het kost je alleen wel wat gewicht
dankje elmo Zelf eten meenemen kan prima, ligt er natuurlijk aan wat het is Auto lenen kan op geen enkele manier helaas, behalve huren maar ben je aardig wat geld kwijt. Ik wilde vandaag is even uitgebreid gaan snuffelen op google naar vakanties maar manlief kwam gister opeens met een idee.... hij wilt dat niet op vakantie maar een nieuwe tv voor de slaapkamer kopen.. reden: is minder geld uitgeven. wilt ie wel dagje naar een dierentuin ofzo zegt ie. wat een ongelofelijke krent is het toch ook he. Dat idee van Vakantieveilingen.nl is ook goed. ik kijk er zoiezo al elke dag op, altijd leuk die aanbiedingen. Dankje voor jullie reacties!
wat jammer dat je man liever een tv voor de slaapkamer wilt dan op vakantie... Ikzelf zou daar niet blij mee zijn, maar ja, ik hou niet van tv kijken Ik moet eerlijk zeggen dat 800 euro ook echt niet duur is voor een weekje weg met zijn drieen... wij zijn meestal wel meer kwijt.
Hahaha die man van je is echt een krent Tuurlijk heb je langer plezier van een tv op de slaapkamer, maar weegt dat op tegen een weekje genieten met z'n 3en???
Ja tuurlijk neem je voor je zoontje potjes mee enzo. Maar als je een week weg gaat, heb je zowieso al flink wat spullen nodig. Vooral als er een kleintje meegaat. Dan heb je toch amper ruimte voor etenswaren...
onze knul is niet meer zo heel klein geen potjes hier dus voor hem, die eet gewoon met de pot mee en inderdaad, manlief is mega krenterig helaas. irriteer me er soms heel erg aan. zelfs op luiers wilt ie bezuinigen... hier komen pampers het huis niet in hoor Maargoed, de vakantie nog even bij hem door zeuren krijg toch wel mn zin haha
disney kan makkelijk op zijn leeftijd wij zijn afgelopen jaar geweest met meid van 4 en jochie van 9 mnd en zelfs hij heeft al genoten maar dan moet je ook echt goed kijken naar aanbiedingen wij zijn 4 dagen voor 600 euro geweest met dus 30% korting maar wel met eigen vervoer ga je met trein komt dat er nog over wij waren net in overgan van seizoen in juni dus ook goedkoper en in sept heb je dat dan ook weer. let wel dat het in disney zelf echt mega duur is we waren voor de rest haast nog net zoveel kwijt want eten is echt duur daar.
ja kan een 2jarige zich daar goed vermaken? ben er 8jaar geleden voor t laatst geweest met mn vader. hij betaalde voor een biertje 6,- schrokken ons rot toen we rekening kregen, hij had er 2 op haha eigen vervoer zal helaas niet gaan. liefst ga ik met vliegtuig, vanwege mn rug kan ik niet uren in bus/trein/auto zitten maar dat zien we dan wel weer Vond Disney eigenlijk wel een mooi idee. Net aanbieding gezien voro Canarische Eilanden 1200,- zal maar niet tegen manlief zeggen, die krijgt een hart verzakking ookal is dat voor de eilanden redelijk goedkoop.
Hoe wou je met het vliegtuig naar Disney dan? Je zult toch ergens dan een taxi of trein moeten pakken. 1200 euro voor de canarische eilanden is echt niet duur trouwens!
trouwens als je op vliegvakantie gaat kan je beter voor juli gaan... dan is damian nog gratis... vanaf 2 jaar betaal je ook voor hem.
ja dat is wel zo. maar is het voor mij en dennis dan niet extra prijzig in die periode? zat me trouwens net af te vragen hoe je weet dat hij in juli jarig is maar DUHH haha moest ff wakker worden volgens mij
owja onderschrift inderdaad, gister nog aangepast. eind mei is zeker een optie. maar moet dan wel eerst op vakantie geld wachten van manlief. ik zat te denken om op vakantie te gaan als belasting ook is uitbetaald. krijg als thuis moeder een mooie teruggave
Ik zou zeggen: sla je man knocked-out voor een uurtje en boek die vakantie gewoon zelf! Zonder annuleringsverzekering, haha.
wij zijn met auto en caravan naar italie voor 14dagen 800euro kwijt met 4personen vliegtuig is gewoon duur,maar 800euro met vliegtuig vind ik niet duur
belastinggeld krijg je ook altijd voor 1 juni als je voor 1 april aangifte doet. Meestal begin mei. Dus je kan daar op wachten en voor begin juni een lastminute boeken. Dan is het ook nog niet bloedheet voor Damian en nog geen kindervakantie dus goedkoper...