weet niet of het al gezegd is, maar als je facebook hebt kan je lid worden van de weg geef groepen. Komen ook altijd leuke en handige spulletjes voorbij
ik las dat jij huurtoeslag krijgt weet je dat wel zeker,als je gaat samen wonen word je fiscale partners en dan tellen ze je inkomen samen op en dan heb je met een inkomen van 2000/2200 nergens recht op kijk maar even goed na
En op facebook heb je van die pagina's waar mensen spullen gratis weg geven, of voor een kleinigheidje ( appeltaartje of zo) Volgensmij heet dat: weggeefhoek. Je kan eventueel ook een berichtje bij de supermarkt ophangen op zo'n bord. Inboedel gezocht, voor weinig geld. Maar met 6000 euro kom je een heel eind hoor als je geen hoge eisen stelt. Bij ikea kan je het ook zo duur maken als je zelf wil. Daar koop je al een simpele salontafel voor 35 euro. Oke, hij zal misschien geen 10 jaar mee gaan, maar tegen die tijd haal je gewoon weer een nieuwe
Ons inkomen is ook alles wat er binnen komt . Dus al inclusief huur- en zorgtoeslag enzo. Ons loon is een stuk lager, daarmee zouden we het niet redden. Maar duo heeft een erg gunstige regeling voor studenten met een kind . (Vandaar ook dat ik graag een buffer hou. Om de periode tussen afstuderen-baan te overbruggen van vl). En de weggeefhoek/gratis op te halen geeft niks in mijn regio.
Nou de bezichtiging is geweest. Jammer genoeg had de bewoonster het laminaat al verkocht voor 200 (was super mooi laminaat, echt heel jammer!). Dus we hebben nu bij de kwantum gehaald, 300 voor woon/eetkamer, keuken, hal en slaapkamers. Nu nog ondervloer en plinten. Weet iemand waar je goedkope plinten kunt halen? Nu zouden we nog 120 kwijt zijn aan die krengen . Verder hebben we stofzuiger, servies, glazen, pannen (3 koekenpannen) en kleine dingen (glazen, dweil, wasknijpers ed.) gister gehaald voor zo'n 100 . Best netjes, al zeg ik het zelf. Ik wil jullie nog eens om advies vragen. We hebben nu deze woonkamer op het oog: Marktplaats.nl - mooie in zeer goede staat zithoek - Banken | Complete zithoeken Welke prijs zouden jullie voor deze set betalen? Ik heb nu mail contact en ga waarschijnlijk vanavond bellen om te onderhandelen, maar zou wel willen weten wat jullie er van vinden! En deze set lampen: Marktplaats.nl - Mooie set lampen met 2 tafellampen met dimmer op de voet. - Lampen | Hanglampen Heb ook mailcontact gehad en zij vraagt 100 voor de set. Is dat realistisch? Ze zegt dat ze nieuwe vanaf 150 per stuk zijn.
Oh, en de muren zagen er super uit! Zijn een jaar geleden nog geverfd. Alle muren wit, op 1,5 muur in de woonkamer na, die is donkergrijs/bruin. Erg mooi, dus verfkosten hebben we niet meer. Zelfs de plafonds waren mooi wit.
De meubels zou ik heel weinig voor willen geven. Vind ze er heel goedkoop uit zien. En die lampen vind ik de 100 euro zeker wel waard.
Meubels zijn volgens mij niet zo goedkoop hoor. Ziet er strak en nog heel netjes uit. Al hou ik zelf niet zo van die kleur.
Nog een optie. Deze woonkamer vind ik echt heel erg mooi! Marktplaats.nl - Complete inrichting zo goed als nieuw! - Complete inboedels Als we die zouden krijgen voor 750 oid zou ik echt blij zijn.. Maar de advertentie staat er pas sinds vandaag op.. Dus wel spannend . Heb meteen een mailtje gestuurd. Ik denk dat die woonkamer met de gele banken, zeker niet goedkoop is geweest.. (Volgens mij is de adverteerder de eigenaar van een restaurant hier in de buurt.) Maar mijn vader 'de onderhandelaar' belt vanavond om te vragen naar de prijs en eventueel te onderhandelen..
Er staat 'massief houten meubelen', maar ik vind de belichting van de foto's een beetje onduidelijk, het lijkt zo meer op fineer. Even vragen van wat voor hout de meubels dan zijn.
Zit er geeen action bij je in de buurt? I LOVE ACTION! Mijn servies komt er weg, veel van mn accesoires etc. Je hebt er zoveel voor weinig.
Oh verf enzo heb ik ook van de action gehaald! saus, verf en grondverf van de action zijn prima! ze hebben zijdeglans, hoogglans etc.