Ik ben opzoek naar DE shampoo, ik heb krullen, lang en dik haar dus mega veel klitten en droog omdat het blonde highlights heeft. Ik heb John Frieda gebruikt vond ik niks, Wella vindt ik redelijk nu gebruik ik Niveau shampoo cremespoeling vind ik niks. Dus welke shampoo gebruiken jullie en waarom?
ik heb ook krullen en gebruik sinds kort de shampoo en cremespoeling Cocos van de DM is een winkel in duitsland hier net over de grens... Hier is alles veel goedkoper. Ben er tevreden over en mn haar is voller en glanst meer
Ik heb andrelon perfecte krul shampoo en conditioner. Heb niet veel krullen maar vind het echt super spul. Maar heb echt wel de conditioner nodig om door mijn haar heen te kunnen komen. Met alleen shampoo, van welk merk dan ook kom ik niet door mijn haren heen!!
Meestal Andrélon. Soms wat anders als het in de aanbieding is. Van huismerk en nivea krijg ik vreselijk jeuk
Na van alles uitgeprobeerd te hebben, gebruik ik nu kappersspul.. Sommige shampoos was ik redelijk tevreden over, maar na een paar weken viel het toch weer tegen. Toen een proefje gehad van de kapper (Goldwell) en dat is toch wel zo'n enorm verschil!! M'n haar zit vele malen beter, zelfs zoveel dat mensen vroegen wat ik ermee had gedaan dat het er zo mooi uitzag.. Dus dat zegt toch wel genoeg.. Ik vond het altijd onzin, dat dure kappersspul, maar dat neem ik absoluut terug..
Ik wissel altijd af tussen John Frieda, dr organic, sweet sunnah en logona. In de laatste 2 zitten alleen natuurlijke ingrediënten, en geen alcohol. Is voor je haar wel even wennen, maar het droogt een stuk minder uit dan shampoo met sls en alcohol erin. Hier geen krulhaar trouwens, alleen slag.
Farouk, van Chi. Bestel het altijd online. Wel prijzig, maar doet wonderen met mijn pluizige, krullende haar. Nu laat ik binnenkort mijn haren behandelen met keratine, dan moet ik sulfaatvrije shampoo hebben.
Huismerk Euroshopper Ik ben bijna overal allergisch voor...behalve deze 0,39 cent kost het geloof ik. ( ik heb makkelijk haar...lang, dik en zit altijd goed)
Ik heb de poll maar niet ingevuld aangezien ik stijl haar heb dat na een week niet kammen nog geen klitten heeft (bij wijze van spreken dan he)
Ik heb jaren gezocht naar een goede shampoo. Nu gebruik ik de shampoo en conditioner van de Professional Care lijn van Kruidvat, en daar ben ik heel blij mee! Ik gebruik de Repair versie. Je hebt ook shine-boost e.d., en color resist heb ik ook een tijd gebruikt, maar de Repair maakt mijn haar echt zacht en laat het glanzen