lowlights in bruin haar...

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hee,
    Even een vraagje..
    Wie heeft er bruin haar en lowlights laten verven?
    Ik heb nl. bruin haar en vind het nu een beetje saai... Ik wil geen high lights omdat ik blonde plukken niet mooi vind staan bij mij.
    Ik zat op google te zoeken en dan kom je wel iets tegen maar niet zo veel.
    Ik zou graag reactie horen van iemand die lowlights heeft in bruin haar.:)
    En wat kostte het?

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Haha, moet even lachen; ik start net een topic over highlights! Grappig!

Zijn we allemaal aan een nieuwe coupe toe??

Succes in ieder geval!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb nu in mijn blond geverfde haar lowlights, en omdat het blonde nu zo goed als weg is heb ik nu donkerblond met lowlights. Ik begin het nu wat saai te vinden. Ik ga dus nu weer naar highlights in de zomer en in het najaar weer low maar dan is een andere meer opvallende kleur. Welke kleur dan moet ik nog even goed zoeken want ben geen rood/koper type..
    Dus of het wat is hangt denk ik af van welk contrast je houd,

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Haha ja ik zag jouw topic al:) Ik had het er toevallig vanochtend met een vriendin over dat we wel iets nieuws in ons haar wilden, vandaar...

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb al een keer mijn haar chocolade bruin gehad zeg maar en daar zat een rode gloed doorheen. Dat stond wel heel mooi, maar ik wil nu niet meer mijn hele haar in die kleur. Vandaar dat ik dacht aan lowlights.
    Heb van mezelf een beetje middenbruin haar. In de zomer wordt het altijd wat lichter en dan vind ik het niet meer mooi.

6. Bri

Bri Niet meer actief

ik krijg ook ineens zin om naar de kapper te gaan :)

Ik heb (licht)bruin haar van mezelf. En heb zowel lowlights als highlights gehad, ook wel eens tegelijkertijd.
    Ik vind dat het heel mooi kan zijn om er van die heel donkere lokken in te hebben, al vind ik dat meer bij het eind van de zomer / begin van de herfst passen. Deze tijd van het jaar heb ik mijn bleke wintersnoet, en als ik mijn haar dan nog donkerder maak zie ik er zo vermoeid uit... Maar als je dat donkere goed kunt hebben, zie ik niet waarom je het niet zou doen.
    Chocolade- of espressobruin vind ik mooie donkere kleuren, waar niet al te veel rood in zit. Maar je hebt gelijk: egaal bruin verven, daar zit toch vaak iets roods in. Hou ik ook niet zo van, maar de 'koele' bruintinten zonder rood staan mij niet goed. Ook dat hangt weer af van je huidtype.

Kosten, dat hangt helemaal af van je kapper, het aantal verschillende kleuren en het aantal lowlights dat je laat doen. Meestal als ik mijn haar laat kleuren, ben ik zo'n 80-90 euro kwijt. Maar dat is dus inclusief wassen, modelknippen en fohnen. Ik zit dan zeker 1,5 of 2 uur in de stoel...

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Dan zouden low lights met een soort van rood/koper gloed ook mooi moeten zijn lijkt me? Hier houd de kapper altijd staaltjes bij mijn haar zodat ik kan zien wat het een beetje doet in mijn haar..

8. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Toevallig voor morgen een afspraak staan, maar ik weer nog niet of ik low lights of high lights ga doen. Misschien wel een combi :D

Ik vind het wel mooi, maar het ligt er wel aan hoe het gedaan is.... Het moet nog een beetje "natuurlijk" staan.

Zo vind ik het heel mooi (sorry kan het plaatje niet kopieren)

Jessica Biel Workout Routine - Jessica Biel Shares Workout Tips - ELLE

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja maar die lichte plukken vind ik niet mooi staan bij mij. Heb ik al een keer gehad.

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    misschien zoiets...

11. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Mooi! Dat hele blonde vind ik zelf ook niet zo, maar deze combi is erg leuk!

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja he ik vind dit ook mooier:) Ik denk dat het ook wel bij mij past...

13. dat plaatje is mooi zeg! zoiets ga ik ook doen denk ik ;)

Deel Deze Pagina