Hee, Even een vraagje.. Wie heeft er bruin haar en lowlights laten verven? Ik heb nl. bruin haar en vind het nu een beetje saai... Ik wil geen high lights omdat ik blonde plukken niet mooi vind staan bij mij. Ik zat op google te zoeken en dan kom je wel iets tegen maar niet zo veel. Ik zou graag reactie horen van iemand die lowlights heeft in bruin haar. En wat kostte het?
Haha, moet even lachen; ik start net een topic over highlights! Grappig! Zijn we allemaal aan een nieuwe coupe toe?? Succes in ieder geval!
Ik heb nu in mijn blond geverfde haar lowlights, en omdat het blonde nu zo goed als weg is heb ik nu donkerblond met lowlights. Ik begin het nu wat saai te vinden. Ik ga dus nu weer naar highlights in de zomer en in het najaar weer low maar dan is een andere meer opvallende kleur. Welke kleur dan moet ik nog even goed zoeken want ben geen rood/koper type.. Dus of het wat is hangt denk ik af van welk contrast je houd,
Haha ja ik zag jouw topic al Ik had het er toevallig vanochtend met een vriendin over dat we wel iets nieuws in ons haar wilden, vandaar...
Ik heb al een keer mijn haar chocolade bruin gehad zeg maar en daar zat een rode gloed doorheen. Dat stond wel heel mooi, maar ik wil nu niet meer mijn hele haar in die kleur. Vandaar dat ik dacht aan lowlights. Heb van mezelf een beetje middenbruin haar. In de zomer wordt het altijd wat lichter en dan vind ik het niet meer mooi.
ik krijg ook ineens zin om naar de kapper te gaan Ik heb (licht)bruin haar van mezelf. En heb zowel lowlights als highlights gehad, ook wel eens tegelijkertijd. Ik vind dat het heel mooi kan zijn om er van die heel donkere lokken in te hebben, al vind ik dat meer bij het eind van de zomer / begin van de herfst passen. Deze tijd van het jaar heb ik mijn bleke wintersnoet, en als ik mijn haar dan nog donkerder maak zie ik er zo vermoeid uit... Maar als je dat donkere goed kunt hebben, zie ik niet waarom je het niet zou doen. Chocolade- of espressobruin vind ik mooie donkere kleuren, waar niet al te veel rood in zit. Maar je hebt gelijk: egaal bruin verven, daar zit toch vaak iets roods in. Hou ik ook niet zo van, maar de 'koele' bruintinten zonder rood staan mij niet goed. Ook dat hangt weer af van je huidtype. Kosten, dat hangt helemaal af van je kapper, het aantal verschillende kleuren en het aantal lowlights dat je laat doen. Meestal als ik mijn haar laat kleuren, ben ik zo'n 80-90 euro kwijt. Maar dat is dus inclusief wassen, modelknippen en fohnen. Ik zit dan zeker 1,5 of 2 uur in de stoel...
Dan zouden low lights met een soort van rood/koper gloed ook mooi moeten zijn lijkt me? Hier houd de kapper altijd staaltjes bij mijn haar zodat ik kan zien wat het een beetje doet in mijn haar..
Toevallig voor morgen een afspraak staan, maar ik weer nog niet of ik low lights of high lights ga doen. Misschien wel een combi Ik vind het wel mooi, maar het ligt er wel aan hoe het gedaan is.... Het moet nog een beetje "natuurlijk" staan. Zo vind ik het heel mooi (sorry kan het plaatje niet kopieren) Jessica Biel Workout Routine - Jessica Biel Shares Workout Tips - ELLE