Hee hee, Weet ff niet meer wie het was en waar, maar thanks voor het verslaafd maken aan de make up van L'oyé! Zaterdag mijn 2e bestelling binnengekregen. Nu wachten op voorraad van wat kwasten en dan de 3e en voorlopig laatste bestelling de deur uit. Ben niet zo van de oogschaduw. Wel van de minerals. Heb een permanente infralesh eyeliner en vind het wel mooi met de minerals (nat) en fijne kwast daar nog een eyeliner streep boven te plaatsen. En in de waterlijn wat leuks... De basis gebruik ik wel helemaal, en ook 1000% tevreden. Dus wil ff bedanken Mijn man is er minder blij mee hahahah
Haha ik heb mijn enthousiasme wel eens gedeeld hier op het forum, maar dat is wel al een hele tijd geleden. Maar ik ben dus ook een l’oyé verslaafde (al 2 jaar).
Dat zou ik kunnen zijn geweest Ik heb het oa gehad over dat ik een cadeaubon voor Sint had gekregen en de Kerstbox heb weten te bemachtigen. En mocht ik het zijn geweest: graag gedaan Ik ben in een paar maanden tijd van nul make up naar volledige basis, en 7 maxi palettes aan oogschaduw gegaan. Inclusief stylo’s, etc Wel via een ander merk (Mintenz), waar ik ook nog veel van gebruik. Die hebben geen pressed, maar alleen minerale oogschaduw.
Goh, heel veel Hele basis (met ook 3 tinten foundation, meerdere kleuren blush, meerdere highlighters, bronzers), ik denk in totaal ongeveer 4 maxi pallets vol pressed oogschaduw, 20 minerale oogschaduw, 4 lipsticks, 4 glow balms, 3 lipgloss, de stylo 32, meerdere kleuren stylo eyeliner, maacara, 2x lippotlood. Wat heb ik niet eigenlijk
Hey Ladys, haha Ik heb recent ook nog iets gepost over loye. Ik ben niet mega verslaafd. Heb nu een jaar geleden wat verzameld voor de basis en her en der wat pressed verzameld. Heb 3 mini pallets vol. Ben er wel erg fan van. Heb van zo'n moederdag box wat fellere kleuren gehad. Maar voel me tot nu toe nog het prettigst bij de naturel look. Nu ze bij tiktok zijn gekomen en insta is de groep erg gegroeid dat vind ik wel jammer. Iedereen maakt elkaar op facebook gek met kopen kopen kopen. Aan die gekte die ik niet mee
Hahaha, ja ik hou van kleur en veel ook Ze zitten niet allemaal helemaal vol, maar wel bijna. Heb ze gesorteerd op kleur (blauw, 2x groen, paars, roze, bruin/goud, mat, etc) en dan heb ik nog een paar midi’s, waarvan eentje helemaal leeg. En die gebruik ik om voor een werkdag mijn kleurtjes die ik ga gebruiken alvast klaar te leggen. Mintenz is vergelijkbaar. De basis en mineralen in ieder geval. Ik vind de kabuki van L’oye fijner, maar Mintenz heeft dan weer een Finisherkwast die heel fijn is voor de settingpowder. de lipgloss van Mintenz is wat plakkeriger, maar blijft daardoor wel langer zitten. Lippenstift is vergelijkbaar, en L’oye heeft dan ook nog hele fijne lipbalms met een beetje kleur, die heel mooi zijn. De oogpotloden van Mintenz zijn super (heel zacht en smudgy, dus geschikt om te blenden), terwijl die van L’oye keihard zijn en die krijg ik naiwelijks aangebracht. Maar die hebben dan weer stylo’s die echt perfect zijn.
Ja, klopt. Ik heb vooral in het eerste jaar veel gekocht. Wat ik nu bestel is vooral aanvulling als mijn basis opraakt, soms met nog eens een nieuw kleurtje erbij. Maar het is erg vervelend dat veel dingen uitverkocht zijn, ook basisdingen.
Oh ik zie nu dat jij in dat kerstcadeaus topic ook op mij had gereageerd… Ik krijg geen meldingen meer van reacties, alleen bij taggen of likes. Heel irritant! Ik ben het weleen beetje met je zusje eens trouwens. Ik vind Michelle steeds irritanter worden, met haar ‘gatver, kijk nou, helemaal geen pigment’ Maar de marketing doet ze goed, en ik kijk toch regelmatig om te kijken of ze nog een mooie kleurcombinatie maakt. Maar daarna klik ik steeds sneller weg
Ja de Kabuki van L’oyé heb ik zaterdag binnen gekregen, echt fijn is deze. Ik ga eens googlen op Mintenz vanavond, je maakt me nieuwsgierig
Ooodan ben jij de mede-dader Heb haar in de winkel gezien maar vond het echt geen lieve vrouw (wat het me wel leek). En 1 vlogster is helemaaaaaal niet mn type, zal geen naam noemen
Oh jee, niet mij de schuld gaan geven dan Zij gaan trouwens doordeweeks ook iedere avond live op fb. Ze hebben een paar vaste dames, variërend in leeftijd die dan een vaste avond hebben.
Ze is nogal pittig ja. En als ze haar dag heeft is ze wel leuk, maar als ze die niet heeft… Maar het gaat mij om de producten. Ik neem ook niet alles klakkeloos van haar aan, maar kan soms best eigenwijs zijn in hoe ik het aanpak. Als zij zegt dat iets niet kan, ga ik het juist proberen
Ja na een paar weken ben je t indd wel een beetje zat... Maar eerste tijd kwam t steeds voorbij en ging ik t kopen. Dus t werkt hahaha Ik heb niet zo enorm verslaafd. Ik heb geen basis, ik heb wel denk 11 kleurtjes ofzo inmiddels. mascara, een lip balm en een stylo maar daar kan ik echt niks mee. Lijk wel een idioot krijg t niet op zn plek. Oohja en 2 kwastjes.
Ik heb Michelle al meerdere keren ontmoet, ik woon niet zo ver van de winkel vandaan. Ik vind haar wel echt een tof mens hoor! Ze onthoudt ook echt wie je bent en wat je vertelt, vind ik heel knap met zoveel klanten. Dat zal uiteindelijk ook wel minder worden want ze zijn zo aan het groeien dat dat persoonlijke toch minder wordt. Maar de producten zijn gewoon superfijn, ik droeg bijna nooit wat en nu ga ik de deur niet meer uit zonder make-up
Waar ik echt niet zonder kan is de consealer banana. Wonderspul. Ff kijken.. wat heb ik? - De basis incl alle bijbehorende kwasten - 6 pressed oogschaduw (maar gebruik ze niet) - 3 mineral oogschaduw - de mascara - glowbalm Ben aan het wachten op kwast B05 en dan ben ik voorlopig compleet