Hallo, Ik heb waarschijnlijk een miskraam gehad. Vorige week dinsdag/woensdag was mijn nod en vrijdag begon ik te bloeden. (had dinsdag/woensdag een licht positieve zwangerschapstest met 2 verschillende merken). Is het nodig nog contact op te nemen met de huisarts? Ik begreep dat heel veel vrouwen niet eens doorhebben als ze een miskraam hebben. Zeker in het prille begin. Het bloeden begon rustig, maar werd steeds erger. Echt rood.. Verder geen krampen o.i.d. gehad, maar dat komt misschien doordat het nog zo pril was? Ik hoor graag wat ik nu het beste kan doen. Kan ik gewoon gaan testen met een zwangerschapstest om te kijken of ie inderdaad negatief is? Of kan het hormoon nog steeds in mijn lichaam zitten? Mvg,
HOi misz81, Omdat je een positieve test hebt gehad denk ik ook inderdaad dat je een miskraam hebt gehad. HEt hormoon dat de test positief maakt Hcg kan nog wel twee weken in je lichaam blijven. Je kan een afspraak maken met de huisarts. Hij kan een bloedonderzoek doen naar dit hormoon. Imke