Ik ben blij en dat wil ik even delen!!

Discussion in 'De lounge' started by Pluis81, Mar 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

wat ben ik blij!
    Ongeveer 6 weken geleden heb ik de meterstanden doorgegeven en vanaf dat moment zat ik stiekem al een beetje in spanning.:)
    Ik was zooo bang dat we een flink bedrag terug moesten betalen, daar zou ik echt van balen.
    Vandaag viel er een brief van Dong Energy op de mat dus ik dat ding gelijk opengescheurd: we krijgen 545 euro terug!!!!:D:D

Joehoe,eindelijk weer eens een financiele meevaller!!
    We redden het prima hier maar altijd als we dachten eens een aardig bedrag over te houden aan het eind van de maand zat er weer wat tegen. Je kent het wel: auto kapot,hoge rekening van iets,enz enz..

Misschien een beetje raar dat ik hier een topic voor open maar ik ben er echt oprecht helemaal blij mee! :)

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2011
    1,791
    0
    36
    kijk dat is nou leuk!

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

fijn!!!!!!

*en nu bedenken wat je met dat geld gaat doen*

4. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Leuk! Altijd fijn zo'n meevaller en ik kan me goed voorstellen dat jullie erg blij zijn!!

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Dat is een hele leuke meevaller!
    Geniet ervan!

6. mamG

mamG Lid

Jul 5, 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet ervan hoor, da's een lekkere meevaller! :D

7. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,069
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn zo'n meevaller! Lekker genieten ervan!

8. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Heerlijk zeg, zo'n meevaller!
    Geniet ervan meid!

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wat super! snap dat je daar heel blij mee bent is een lekker bedrag!!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Wat super!

11. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Super! Geniet ervan!

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    Zo dat is even leuk!
    Wij hadden ook een meevaller, we hoefden maar 10 euro bij te betalen, hihi. 2 jaar geleden was het 600 euro bijbetalen, sindsdien open ik die brieven niet graag.

Heb je al een bestemming voor de extra centjes? :D

13. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,959
    126
    63
    zuid holland
    Heerlijk toch!!!

Ik blijk al 3 jaar veel te veel aan water te betalen( heb de standen niet doorgegeven schaam schaam) maar nu blijkt dat ik tussen de 1500en 2000 euro terugkrijg :)

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Thnx voor de leuke reacties,hartstikke lief!

We hebben eigenlijk nog geen idee wat we met het geld gaan doen.
    We kunnen het op de spaarrekening zetten maar eigenlijk vind ik het ook wel heel erg leuk om er lekker van te genieten en bijvoorbeeld iets moois te kopen of iets leuks te gaan doen.

Hmmm..lastig,iemand nog leuke tips?:D

@mmeke: Nou,10 euro terugbetalen is idd stukken beter dan die 600 euro! Wat een bedrag he,daar zou ik echt ziek van zijn..

@zafira: Wat super dat je zo'n mega-bedrag terug krijgt van het water! Al een leuke bestemming voor de centjes?
    (offtopic: Ik zag dat je een moeilijke periode doorgaat dus wil je even een dikke knuffel geven!)

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hopelijk krijgen wij ook zo'n meevaller

16. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Oh wat lekker is dat he...geniet ervan!
    Ik wacht ook al weken in spanning af, maar ga maar nergens vanuit.
    MOest vorig jaar iets van 1200bij betalen. Halverwege vorig jaar is ex weggegaan, ben ik overgegaan op weekendwasjes en maandbedrag is verhoogd met 50 euro...ik word gek als ik weer bij moet betalen, kan het me haast niet voorstellen;) kan nu zo goed even wat extra's gebruiken:)

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Oei,1200 euro bijbetalen is wel heel erg veel zeg. Pff,dat was vast een grote tegenvaller..
    Hopelijk hebben de weekendwasjes en het verhogen van het maandbedrag wat geholpen en hoef je dit jaar niets bij te leggen (of krijg je zelfs wat terug!)
    Spannend!!

18. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Mooie meevallers zijn dat. Misschien anders een deel op de spaarrekening en van het andere deel iets leuks doen? Ik heb zelf ook altijd dat ik met dat soort meevallertjes graag iets leuks doe ;)

Ik denk dat er voor ons dit jaar ook eentje aan zit te komen. Ik schaam me diep maar van wat het precies is weet ik niet, volgensmij van stroom en gas... Anyway :) ons maandbedrag is erg hoog maar we kunnen het missen en durfden nog niet zo goed omlaag te gaan omdat we hier nog niet zo lang wonen, eerst maar eens een heel jaar uitzitten.
    Laatst voerde NooNooman de meterstand in om te kijken of je tussentijds eventueel omhoog of omlaag moet met je voorschot en het blijkt dat we nu al op een teruggaaf van ruim 1200 euro zitten!
    Ik heb zo het idee dat ie wel omlaag kan... :D (al willen we stiekem ook nog wel even afwachten hoe het gaat als de kleine er straks is)

Share This Page