Ik heb deze dvd van iemand geleend en vroeg me af of hier iemand ervaring mee had? Leek me wel wat om het nieuwe jaar op sportieve wijze mee te beginnen! Viel het mee/tegen en hebben jullie in 30 dagen ook echt een verschil gemerkt?
Jep heb het gedaan in maart/april! Heb het volgehouden! Was in totaal 1 kg kwijt hihi.. 10 cm buikomvang en 3 cm bij de bovenbenen.. intussen zit dat er weer aan omdat ik een paar maand erna weer in mn oude patroon ben gevallen helaas.. opzich is best zwaar maar goed vol te houden omdat het maar een half uurtje is! Wel pakte ik 1a2 keer per level rust en deed ik er 11 dagen over per level.. succes
Ja ik heb het gedaan en afgemaakt. Het begin was erg pittig maar het resultaat was super! Ik ben mede door 30 day shred en op m'n eten letten 2 kledingmaten kleiner nu.
Toen ik het programma volgde schreef ik mee in een groep, het topic is jammer genoeg gesloten maar je kunt daar wel lezen hoe anderen het ervaren hebben. http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/432593-30-day-shred-wie-doet-mee.html
Ik heb het ook gedaan. Het is wel pittig maar kon het volhouden. Ben ook behoorlijk wat cm kwijt en wat kilos minder maar denk ook dat het een combinatie was van bewegen en op mijn eten letten. Ik heb ook mee geschreven in de link die liedx zegt.
Ja en na de bevalling weer mee beginnen. Ben helemaal niet te dik ofzo, maar het mag allemaal wel wat strakker straks weer. Ik deed na de 30 dagen gewoon 2 keer in de week. En volgde het een beetje op eigen tempo.
ik hield het 8 dagen vol maar ik deed t voornamelijk om te proberen een conditie te creeren (ik game teveel.. zittend..) en ik hoopte mn buikje weer iets strakker te krijgen niet dat ik het nou echt nodig heb (behalve alsnog die conditie )
Ik heb het vorig jaar ook gedaan, vond het erg leuk om te doen, was tenminste iets wat ik kon volhouden. De tweede dag spierpijn als een gek, kon nauwelijks lopen, maar daarna echt merkbaar verschil. Ik merkte vooral bij m'n benen verschil. Dit jaar weer gestart, alleen niet doorgezet omdat er vakantie tussen viel, daarna kon ik me niet motiveren om door te gaan. Maar zeker de moeite waard om te proberen.
Heb het ook gedaan, en werkt wel. Was toch best wel wat cm kwijt her en der. Maar je moet elk level 10 dagen doen, daar komt nou net het doorzettingsvermogen om de hoek kijken. Het wordt namelijk wel een beetje 'saai' zeg maar.
Ik heb het ook gedaan 2 jaar geleden, was in totaal 20 cm kwijt en 3 kg. Ik denk dat ik het nog een keer ga doen, heb mezelf wat laten gaan de laatste tijd
Pas wel op met al die geweldige videos. Vaak gaat de uitvoering niet zoals het zou moeten en door het te veel achter elkaar sporten krijg je snel blessures. Je moet een spiergroep zon 48 uur rust geven om te herstellen en zeker niet door je spierpijn heen sporten.
Ik ben vandaag begonnen, maar heb van mezelf al een vrij goede conditie (ik doe dit soort workouts al vanaf mijn jeugd) en ik weet ook goed waar ik op moet letten om blessures te voorkomen. Level 1 ging mij dan ook goed af, het is bij mij echt het 30 dagen volhouden waar de uitdaging ligt.
Heb je ervaring met sporten (sportschool) of is het allemaal nieuw voor je? Als je geen ervaring hebt met squatten, lunges en andere oefeningen zou ik eerst goed online bekijken hoe je deze moet doen. Je zou niet de eerste zijn die door 30ds pijn in de knieen (soms voorgoed) krijgt. Verder is het belangrijk om heel goed op je houding te letten zodat je geen spieren overbelast en geen problemen met je rug ed krijgt. Ik was zo stom om te beginnen zonder sportschoenen omdat ik dat fijner vond maar heb weken bijna niet kunnen slapen van de pijn in m'n voeten/benen. Het is dus zeker belangrijk om (goede) sportschoenen aan te doen. Succes!
Ik zag net op YouTube dit video van haar, het ziet er niet zo moeilijk uit, maar ja ik zal wel vast anders praten na een week elke dag... https://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8 Misschien toch proberen, ik was al bezig met thuisoefeningen via YouTube, helaas niet elke dag. Ik wil in eerste instantie 3,4 kg af krijgen en hopelijk tot de zomer 6 kg. Vooral mijn buik is na 2 bevallingen niet meer zoals het was...
Hier net de eerste dag gedaan. Ik ben benieuwd of ik het vol houd. Ik ga wel 1 dag in de week vrij nemen, dus ik zal er iets langer over doen. Me man is in februari jarig, en dan wil ik het jurkje aan wat ik zes jaar geleden ook aan had, daar ga ik nu voor. Mocht het heel erg bevallen dan wil ik het tegen de zomer weer doen.
Overdag lukt mij niet met de kleine erbij maar vanavond wil ik het proberen, ben benieuwd of ik het vol zal houden...Nog meer die aan mee doen?
Toevallig dit topic! Ik had mij voorgenomen om vanavond te beginnen, en dit de dagen te doen die ik niet naar de sportschool ga.
Heb net level 1 gedaan voor de 1e x. Ik heb veel knie blessures en kan dan ook niet op mn knieën zitten. Opzich kan ik wel even springen en kleine stukjes rennen maar dit is toch te intensief voor mijn knieën. Ik had ook niet begrepen dat je elke level 10x moet doen...Daar gaat bij mij de zin al van over...word me veel te saai. Ik ga weer terug Zumba doen denk ik
Ik heb het 2 jaar geleden ook gedaan (had toen geen werk) en de 30 dagen vol gehouden, maar zoals hierboven al is gezegd, ik had wel een goede conditie en was bekend met de krachttraining. Als je niet weet hoe de oefeningen moeten dan is het wijs om eerst heel goed te kijken hoe het moet en indien mogelijk voor een spiegel te doen ook. Ik heb er wel veel profijt van gehad maar ga nu weer naar een sportschool.