LTT onderzoek

Discussie in 'De lounge' gestart door eline20, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline20

eline20 Niet meer actief

Al een aantal maanden heb ik last van mijn maag en darmen. Wat inhoud dat ik vaak diaree heb en een aantal keer per maand last heb van overgeven. Ik heb ondertussen al een darm onderzoek gehad waar weinig uit kwam. Daarna moest ik een paar maanden afwachten maar ik heb er dus nog steeds last van.

Nu krijg ik een ltt onderzoek. Als daar niks uitkomt een maagonderzoek. Ik vraag me af of er meer mensen zijn waarbij op latere leeftijd is gebleken dat diegene een allergie heeft voor lactose? En misschien ook mijn verhaal herkennen?

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Vervelend dat je er zo'n last van blijft houden, maar wat ik me afvraag. Waarom test je zelf niet of het lactose is? Of gluten dat kan het ook zijn. Als je nu twee weken lactosevrij eet, dan zou je verschil moeten merken. Sterkte!

3. eline20

eline20 Niet meer actief

Eigenlijk omdat ik er nooit echt bij stil heb gestaan dat het zoiets zou kunnen zijn. En nu niet omdat ik maandag aan de beurt ben en 3 dagen later de uitslag krijg.

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Oke ja dan kun je net zo goed het onderzoek ondergaan. Ik hoop dat er duidelijkheid komt voor je!

5. eline20

eline20 Niet meer actief

Ja ik ook. Bedankt!

Deel Deze Pagina