Ik ben op zoek naar een vlotte, klassieke (ik hou niet van hele moderne namen) jongensnaam afgeleid van de namen van vader/schoonvader.... Niet alle namen hoeven terug te komen. De namen zijn M.eindert en C.ornelis A.rie (roepnaam K.ees) Had zelf A.rne in gedachten, maar manlief twijfelt over deze naam. Naam mag niet beginnen met een M.
Mijn man heet Niels (vernoemd naar dezelfde namen ) Wat vinden jullie trouwens van Arne? Lastig uit te spreken?
Arend Reinier Lennard / Lennart Corneille Aleidus Andrei - André Romein Eilard - Ellard Eildert Einard Einaru Eimel Eimert - Einert Reier Reimar Reimond Reinaart Reinard - Reinald Ronald Roland Roald Reindert - Reinder Reinerd / Reinert Reinmar Reinold Torstein - Torsten Steinar Stein Aaldert - Aldert Allard Coert / Koert Koendert Carsten / Karsten Leendert Dieter Castor Aiken - Aike Arke Dirk Elias - Elian Kristian Kris Cesar Ramses Esaias Corneel / Korneel Diederik Romke Dries - Driek Andries Rikkert Riekerd / Riekert Leonard Tristan Nicolaas - Nicolas Roderik Aaron / Aron Ares Amon Arian - Arien Adriaan Arnd Arnest Rintse - Rinse Erik Erland Leander Nander - Sander Eike Sietse
Jammer dat het niet met een M mag beginnen want ik zag gelijk Mees en Mirco erin. Misschien Koen/Coen? Zelf vind ik Arne niet zo leuk maar het is smaakgebonden. Ik vind het ook geen gekke naam hoor!
arne vind ik best een leuke naam, een vriend van mij heet zo. Mijn neef heet Arno. Corne (streepje) vind ik ook wel okay