Luca is geboren op 7 september 2008 om 02:36 uur! Mijn vliezen braken op 6 september om 20:15 uur, op het verjaardagsfeest van mn broer Colin! om 22;00 uur begonnen de weeen,gelijk al om de 3 minuten en duurde 1 minuut en de verloskundige kwam om 23;00 uur even kijken en ik had 4 cm ontsluiting! Toen ben ik om 23:30 naar het ZH gegaan want er was genoeg plek! Om 0;00 uur waren we er daar en de weeen werden steeds erger.... Om 01;00 uur waren de weeen heel erg pijnlijk maar gelukkig kon ik me heel goed concentreren en op mn ademhaling letten! Om 01:58 voelde de verloskundige en had ik ineens 9 cm ontsluiting! En om 02;00 uur voelde de gynaecoloog en had ik gelukkig! al 10 cm en mocht ein-de-lijk persen! De gynaecoloog had een plakkertje op zn hoofdje gedaan omdat zijn hartslagje bij elke wee naar beneden ging, dus dat was voor de zekerheid! En om 02:36 uur was hij er! Hij is geboren met 37 weken en 4 (bijna 5) dagen en woog 2700 gram en heet Luca Roan Kris! Hij slaapt heel lekker en drinkt goed.... Ik ben niet ingescheurd en niet geknipt!
Van harte gefeliciteerd! Klinkt als een goeie bevalling Je bent snel weer op de been (in elk geval achter de pc, hihi) Mooie naam heeft je zoontje.... nu lekker genieten van je kleine ventje!
Gefeliciteerd! Het klinkt i.d. als een mooie bevalling en fijn dat je er "ongeschonden"uit bent gekomen! Mooie namen heeft je jochie
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luca! P.S. Heb je berichtje verplaatst naar het onderdeel De Bevalling, daar staan alle bevallingsverhalen. Groetjes, Wendy Moderator
oh ik dacht bij Na de bevalling, omdat daar staat: Voor al je vragen over de periode na de bevalling, herstel na de bevalling en bevallingsverhalen. Ik zie hier ook geen bevallingsverhalen staan trouwens? maar ok
zo te horen was het een super bevalling! is het je eerste kindje? Dat geeft ons weer wat moed mooie naam trouwens geniet ervan!
HEY MEID wat een droombevalling he lekker hoor prachtige buik had je maar wat erin zat 1000de malen mooier (heb ff je foto gespiekt in je album) meid geniet lekker van jullie zoon het gaat allemaal zooo hard groetjes nathalie
Wat een prachtige bevalling en wat een kleintje zeg ! De mijne was 4405g, en wél een knip hihihi Geniet maar van je kleine knul, Luca, prachtige naam ! Heerlijk hoor -X-